Skodde is ziek :(

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Skodde is ziek :(

verwonderd

Bericht door verwonderd »

Ik duim mee.
Vreselijk om hem te moeten achterlaten ja, maar aan de andere kant: beter dan jij op jouw werk je zitten verbijten  ;) Nu wordt hij tenminste in de gaten gehouden. Maar nee, het is absoluut niet gemakkelijk
Sterkte!
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

oebaya schreef: Is er niet één of ander raar virus in de lucht. Het lijkt bijna op wat mijn kat had, alleen die kotste er verschrikkelijk bij en hield niets binnen, zelfs geen water. Vrijdag dierenarts, anti-braakmiddel, iets om de maagwand te beschermen en geen eten. Zaterdag weer eten, ging goed tot 's avonds. Alles kwam er weer uit, zelfs water. Zondag de kat naar de dierenarts gebracht om te zorgen dat hij aan het infuus kon om uitdrogen te voorkomen. Gisteren de kat weer opgehaald, niets ontdekt, ook niet in het bloed en hij eet weer, houdt het binnen. Gewoon heel raar.
gr.
Nicolette
Ik heb geen idee of er iets heerst :-\
Skodde geeft niet over, tenminste, niet dat ik het merk. Of hij moet het binnenhouden tot hij in de ren is, daar kom ik niet elke keer ::)

Maar het is gewoon zo vreemd, dat hij erg warm aanvoelt zonder dat hij koorts heeft. Waar komt die warmte dan vandaan? :-\
En dat hij gewoon niets wil eten, geen blikvoer, geen vers, geen krachtvoer, geen kattenmelk.....
En dat lusteloze, dat is ook zo NOT Skodde, die zit altijd vol energie :-\
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Lo schreef: Ik duim mee.
Vreselijk om hem te moeten achterlaten ja, maar aan de andere kant: beter dan jij op jouw werk je zitten verbijten  ;) Nu wordt hij tenminste in de gaten gehouden. Maar nee, het is absoluut niet gemakkelijk
Sterkte!
Ja, ik heb behoorlijk moeite om mijn aandacht bij mijn werk te houden, zit elke keer te staren naar de aantekeningen op de prints hier en het dringt niet door wat de mensen nu willen :-X

En aan de ene kant hoop ik dat ze snel bellen omdat ze gevonden hebben wat het is, en aan de andere kant ben ik er als de dood voor..... haal me van alles in mijn hoofd :'(
Hekate
3-sterren
3-sterren

Bericht door Hekate »

:bigarmhug:

Veeel beterschap voor skodde en een knuffel voor jou. :) Het lijkt me vreselijk als je zo zit te wachten op nieuws. Ik was al super zenuwachtig toen mijn kat voor een tandbehandeling naar de dierenarts moest. Helemaal blij dat ik smiddags nog even extra gebeld werd om te zeggen dat alles goed gegaan was. ;)
verwonderd

Anthraciet schreef: Ja, ik heb behoorlijk moeite om mijn aandacht bij mijn werk te houden, zit elke keer te staren naar de aantekeningen op de prints hier en het dringt niet door wat de mensen nu willen :-X

En aan de ene kant hoop ik dat ze snel bellen omdat ze gevonden hebben wat het is, en aan de andere kant ben ik er als de dood voor..... haal me van alles in mijn hoofd :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Kefraya
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Kefraya »

Ik kan het me levendig voorstellen dat je je hoofd er niet bij kunt houden. Het is zo naar als je je beessie achter moet laten...

Heel veel sterkte  :bigarmhug:
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Ik heb nog niets van de da gehoord, geen idee of dat een goed of slecht teken is :-\
Mijn man hoopt over een half uurtje daar te kunnen zijn, dus dan horen we meer. De knoop in mijn maag wordt erg snel erg groot nu, ben zo ontzettend bang voor slecht nieuws...... :-X
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Hier word geduimd dat Skodde heel snel weer de oude is!
YaYa
5-sterren
5-sterren

Bericht door YaYa »

Kun je de da niet bellen en vragen of er iets aan de hand is? Kan me trouwens voorstellen dat als het echt slecht nieuws was, dat ze je dan wel gebeld zouden hebben.
Sterkte met wachten. Ik weet hoe slopend dat is.
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

De da is er dus nog niet achter wat het nu is, maar blijkbaar heeft hij ook nog geen foto's gemaakt.

Skodde heeft de hele dag door dwangvoer gehad en heeft in ieder geval zo'n 300 gram binnen gekregen, dat is meer dan wij op een dag voor elkaar kregen  :-X
Ook heeft hij een infuus gekregen voor vocht en medicijnen, maar mijn man had niet helemaal meegekregen wélke precies.
Hij was in ieder geval niet achteruit gegaan vandaag, maar helaas ook niet echt zichtbaar vooruit  :-\

De da wilde hem graag vannacht en morgen ook nog in de kliniek houden zodat hij kan zien of hij aansterkt en evt. morgen weer wat tests te kunnen doen.
Dus vanavond moeten we onze Skodde ook nog missen  :-\

Ben zo bang voor mijn kleine donder.....  :'(
Hekate
3-sterren
3-sterren

Bericht door Hekate »

achossie, arm beestje. :(

Ik zal voor hem duimen!! En kan je niet aandringen bij de dierenarts dat je wel foto's wilt en wat al niet meer? Voeren en zorgen dat hij vocht binnenkrijgt is natuurlijk hardstikke goed voor hem, maar ik kan me voorstellen dat je wel wat meer duidelijkheid wilt. Bij mensen is dat tenslotte ook niet alles wat ze doen...
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Ik denk dat ik morgen rond de middag in ieder geval even met hem bel of hij al meer weet en zo niet, zal ik daar zeker op aandringen als hij het dan nog niet zelf gedaan heeft.
Hij is gelukkig op zich niet iemand die dat soort dingen tegenhoudt, maar wel methodisch is in zijn volgorde van zaken onderzoeken. (tenzij het kritisch wordt natuurlijk, maar dat is gelukkig nog niet het geval :-X)

Dus hij wilde eerst kijken of hij door dwangvoer, rust, vocht en medicatie uit zichzelf opknapt en als dat niet lukt, dan komen de ingrijpendere onderzoeken.

Dus als hij morgen nog niets weet, wil ik dat hij foto's maak, bloed test, urine test (geen idee of hij dat al gedaan heeft overigens) en wat ik nog zoal meer kan bedenken.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat hij en zijn assistentes qua dwangvoering en vochtbestand beter voor hem kunnen zorgen nu, zij hebben er natuurlijk de hele dag oog voor en ik moet helaas toch werken :-[

Alleen die onzekerheid.... en dat wachten... dat vreet aan me! :'(
Hekate
3-sterren
3-sterren

Bericht door Hekate »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

:hug2: We leven met je mee. Wachten in onzekerheid is hardstikke vervelend.!
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

Vervelend dat hij nog niet naar huis kan en je nog niet weet wat er aan mankeert  :-\
Maar daar krijgt hij ieg eten en vocht binnen, en hopen dat ie er van opknapt.
Zenuwslopend dat wachten op nieuws...
Sterkte :hug2:
verwonderd

Lees dit alles net: ik heb helaas maar 1 niet zo netjes woord:  SHIT!

(sorry)

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Wat vreselijk, voor jullie, voor Skodde....

Hou je taai meissie...
:-*

Plaats reactie