Ja, helaas moet je die twee totaal van elkaar scheiden. Ik ken een homeopathisch DA, die is helemaal pro Hill's. Zodra ik hem vraag waarom geen vers, goede gezonde voeding is immers de basis van een goede gezondheid: wordt hij kwaad ???MIDO schreef: Hoi
Ik heb je verhaal aandachtig gelezen en kan me er helemaal in vinden .(kort door de bocht >>> multinationals die van alles verzinen omaan hun afvalproducten nog goud geld te verdienen >>>dus het opstarten van oa diervoedingsindustrie)
IK heb nog een vraagje .
Is een homeopatische dierenarts er automatisch eentje die voorstander is van Barf >>>of moet je die 2 dingen automatisch scheiden ?
Ja, ja, dat kan hij zeggen maar ook nu leest hij dus duidelijk zijn literatuur weer niet goed. Een hond heeft een binnenwerk dat vrijwel identiek is aan dat van de wolf. Ik geloof dat de darm van de hond 5 cm langer is dan die van de wolf (dus waar hebben we het over. Want, de lengte van de darmen van een hond van 75 cm lengte is wel 4,5 meter!). En ja, een hond kan overleven op een menu van graan en een klein deel vlees. Een hond overleeft zelfs op koffie en bonbons, als het moet. Maar wij willen niet dat onze honden overleven. Nee, wij willen dat onze honden floreren. En daarom voeren we vers.En oh ja >.>volgens mijn eerder genoemde dierenarts was de huidige hond geen carinivoor meer >>>maar zover gedomesticieerd dat hij op graan e.d.met een klein % vlees het ook goed zou moeten doen .
Bedankt verder voor alle aandacht
Mvg Ben
Hier, fotootje van het gebit van een wolf:

En deze van een hond:

Zoek de 10 verschillen 8)