Gedroogde stokvis
Moderator: Lizzy
Re: Gedroogde stokvis
ik koop wel eens een kilo spierinkjes in de vriezer bij de Makro, die ik dan droog. Vindt Gunnar erg lekker 
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik kan het zo niet vinden, maar waarom moeten honden vis eten? Alleen voor de omega 3? En zit dat ook ergens anders in, zonder dat de omega 6 en 9 er in zitten?
Gister hebben namelijk weer twee honden van mij overgegeven na het eten van vis. Ze hadden het wel goed gekauwd, dus daar ligt het niet aan. Maar ik ben er zat van iedere keer mijn bed te moeten verschonen nadat ze vis gegeten hebben, om over de stank nog maar niet te spreken.
Gister hebben namelijk weer twee honden van mij overgegeven na het eten van vis. Ze hadden het wel goed gekauwd, dus daar ligt het niet aan. Maar ik ben er zat van iedere keer mijn bed te moeten verschonen nadat ze vis gegeten hebben, om over de stank nog maar niet te spreken.
Ja ik ken het, en hier krijgen ze het weleens.
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb het weleens gegeven maar ze krijgen er zo'n dorst van.
Die heb ik ook een keer gekocht, werden meteen weer uitgetuft terwijl ze normaal gek zijn op vis.May Linn schreef: Je zou evt ook kunnen overwegen die kleine gedroogde visjes die ze voor katten verkopen, te gebruiken voor de training.
Hier zijn ze er gek op!
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Anders eens de olie proberen.Xada schreef: Ik kan het zo niet vinden, maar waarom moeten honden vis eten? Alleen voor de omega 3? En zit dat ook ergens anders in, zonder dat de omega 6 en 9 er in zitten?
Stokvis is niks anders dan kabeljouw die gedroogd wordt aan de poollucht, en tijdens het droogproces op stokken hangt.
Mijn honden vinden het geweldig, maar het is :o :reteduur, ik betaalde omgerekend iets van 20 euro/kg.
Dan ben je snel genezen van de stokvis-koop-aandoening
Mijn honden vinden het geweldig, maar het is :o :reteduur, ik betaalde omgerekend iets van 20 euro/kg.
Dan ben je snel genezen van de stokvis-koop-aandoening
Laatst gewijzigd door nova op wo 04 nov 2009, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb er vanmiddag even naar gekeken en hier kost het ca. 8 euro per kilo. Vind ik ook te duur, maar veel goedkoper dan in Nederland.