tussendoortjes
Moderator: Lizzy
Re: tussendoortjes
De snoepjes zijn hier voor de training, de pensrepen gaan als snackje. Na het wandelen 's avonds hebben ze daar recht op (vinden ze zelf
).
pike schreef: De snoepjes zijn hier voor de training, de pensrepen gaan als snackje. Na het wandelen 's avonds hebben ze daar recht op (vinden ze zelf).
toen sliepen ze in de keuken om de mens en haar buren nachtrust te gunnen -lokken gebeurde met een hapje/brokje
Eigenlijk is "poesjes" de garantie om ze beide in de keuken te krijgen
zelfgedroogde stukjes vlees
en soms van die minidingetjes van de DSZ 
Heb (nog) geen droogmachine, maar heb sinds vandaag de gedroogde kip van de C1000 in huis. Ongeloofelijk, Jasmin is er helemaal verslingerd aan! 
Manlief snapt dat Barfen nog niet zo en heeft pas weer een doos Bonzo kluiven gekocht. Kijk je op de ingrediënten, zie je als eerste: GRANEN. Grrrrrr
wat moet je nou met zo'n stoorzender......
Manlief snapt dat Barfen nog niet zo en heeft pas weer een doos Bonzo kluiven gekocht. Kijk je op de ingrediënten, zie je als eerste: GRANEN. Grrrrrr
- Charlie Angel
- Moderator
Het hem zelf op laten knabbelen.Jasmin schreef: Heb (nog) geen droogmachine, maar heb sinds vandaag de gedroogde kip van de C1000 in huis. Ongeloofelijk, Jasmin is er helemaal verslingerd aan!
Manlief snapt dat Barfen nog niet zo en heeft pas weer een doos Bonzo kluiven gekocht. Kijk je op de ingrediënten, zie je als eerste: GRANEN. Grrrrrrwat moet je nou met zo'n stoorzender......
Hier ook hoofdzakelijk gedroogde snackjes als beloning en ook wel stukjes rodiworst, dat is makkelijk en snel weg te kauwen met training.
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Als beloningshapjes geef ik gedroogde long, kippenhartjes en maagjes, rundvlees en pangias
Als snack geef ik luchtpijpringen, bullepees, buffelhuid en oren. Wanneer ik eens een keer iets "ongezonds" krijg voor de honden dan geef ik dit ook gewoon maar wanneer ze er echt last van krijgen dan geef ik dat gewoon aan.
Als snack geef ik luchtpijpringen, bullepees, buffelhuid en oren. Wanneer ik eens een keer iets "ongezonds" krijg voor de honden dan geef ik dit ook gewoon maar wanneer ze er echt last van krijgen dan geef ik dat gewoon aan.
Euuuuhm, heb toch iets te veel gedroogde kip gegeven ineens. Mevrouwtje is er een beetje van aan de dunne geraakt. Raar eigenlijk, want er zitten geen toevoegingen in (heb het gecheckt). Maar ja, ze had het natuurlijk nog nooit gehad....Jasmin schreef: Heb (nog) geen droogmachine, maar heb sinds vandaag de gedroogde kip van de C1000 in huis. Ongeloofelijk, Jasmin is er helemaal verslingerd aan!