Sappas schreef:
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie inbreng bij mijn vraag en zeer zeker wil ik Lizzy heel hartelijk bedanken voor haar tijd en energie die ze steeds in mijn vragen stopte.
Als ik in april terug ben van het buitenland dan zal ik zeer zeker mijn bevindingen met Glucosamine Compleet op dit forum vermelden.
Groetjes,
Huub
Hallo Lizzy ik had beloofd om mijn bevindingen met Glucosamine Compleet op dit forum te melden.
Ik heb eigenlijk een triest verhaal te vertellen.
Boran wilde niet goed eten in Spanje en met moeite hebben we er voor kunnen zorgen dat hij toch wat at.
Pens, wat Boran graag heeft, was niet in Spanje te krijgen en het eten wat ik samenstelde zoals ik van jou heb gekregen wilde Boran amper eten.
We waren bang dat Boran in Spanje zou sterven.
We zijn 31 maart (afgelopen donderdag) tegen middernacht geland in Eindhoven en toen was Boran nog behoorlijk levendig.
Toen we thuis waren wilde Boran niet meer eten en ook niet meer drinken. Met een pipetje hebben we hem steeds wat water toegevoegd.
Boran had geen pijn en wilde alleen nog maar slapen.
Maandagmorgen is Boran rustig ingeslapen.
We hadden het gevoel dat Boran bewust heeft gewacht met sterven totdat we weer thuis waren.
Boran zou in september 16 jaar worden. Hij heeft een mooie leeftijd en een mooi leven gehad. Het gemis van Boran doet veel pijn.
Gisteren hebben we Boran apart laten cremeren en vanmiddag ga ik de as uitstrooien op het strooiveld waar mijn moeder in 1999 is uitgestrooid.
Boran was het hondje van mijn moeder en toen mijn moeder stierf hebben we Boran in huis genomen.
Lizzy als het gemis van Boran wat minder is gaan we kijken voor een nieuwe Yorkshire en dan zou ik me graag weer willen melden voor wat eetadvies.
Groetjes,
Huub