miik schreef:
Tja en anders zou je kunnen vragen of je dierenarts er een gips spalkje omheen wil doen.
Dan staat het gefixeerd. Maar dat heeft weer als nadeel dat je kans hebt op drukplekken en dat het mogelijk gaat smetten, dus dit zou niet mn eerste keus zijn. Succes met hem !
Bedankt voor het uitproberen
Pfft weet niet of ik dit ook zelf nog ga doen hoor. Het ziet er wel heel erg oncomfortabel uit. Ben ook bang voor de schouderspieren als je dit langdurig zou gaan doen

Wil beslist niet truttig of onddankbaar overkomen, maar op deze manier? Ik weet het niet hoor
Spalken of gipsen heeft geen zin, want dan staat ie alsnog op zijn poot. En om te genezen heeft het gewricht steeds een beetje meer ruimte nodig.
Vandaag zijn we weer netjes doorgekomen en heeft hij braaf in de bench gelegen en op schoot. Afgezien van twee of driee keer een hupsje heeft hij zich netjes gedragen. De stress is er wel hoor, als je niet uitkijkt valt hij kilo's af

Zo mag hij nog een keer naar buiten en dan lekker eten, daarna is het kroelen op de bank.
Gelukkig is het weekend en dan kan ik de hele dag bij hem zijn. Na het weekend nog de maandag en dan dinsdag weer naar de d.a.
Ik ga het dan maar weer bespreken of het dan nog nodig is.
Bedankt voor het meedenken