Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

-Saskia- schreef: Een heerlijke 14e verjaardag van Wodka gevierd. Wandelen, vriendinnetjes, taart, eten en nu slapen. Lovely day, volgens de ouwe. :)
Klinkt helemaal goed!  :-*
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ahh, niet leuk, arme Skik en Miek  :( dat is best een pittige ingreep. Ik ga duimen dat alles voorspoedig verloopt  :-*
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

-Saskia- schreef: Een heerlijke 14e verjaardag van Wodka gevierd. Wandelen, vriendinnetjes, taart, eten en nu slapen. Lovely day, volgens de ouwe. :)
Aaaah Wodje alweer 14! Wat fantastisch!
Van harte met de grand old lady  :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

kira schreef: Net mijn scheen enorm gestoten toen ik de tabak van bronwyn ging trainen. Zit een ei op en erg veel au hoop kan zo nog trainen.
Ik zal blond zijn maar tabak trainen  ???
Hopelijk trekt het ei snel weer weg.

Dat met de bijen klinkt inderdaad niet leuk  :-X

Sterkte met Skik maandag er n het herstel erna!

Gefeliciteerd (met) wodka!
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Gefeliciteerd! Fantastische leeftijd!  :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Jeetje wat een schrik met die bijen. Hoe is je oor nu?

Hier ook Dentasticks. Wat een verspilling van geld. Van wie zouden ze zijn? Een bedrijf die weet dat mensen een hond hebben...
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Gefeliciteerd wodka. Je bewijst dat je oud kuntworden met alcohol. Mijn oor begint weer normaal te worden. Hele avond een enorm en rood oor gehad. Deed echt pijn tot in de botten. Sterkte verder voor iedereen, ik zie meer ongeluksvogels vanavond.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

dinky89 schreef: Ik zal blond zijn maar tabak trainen  ???
Hopelijk trekt het ei snel weer weg.

Dat met de bijen klinkt inderdaad niet leuk  :-X

Sterkte met Skik maandag er n het herstel erna!

Gefeliciteerd (met) wodka!
Nee hoor niet blond, maar Bronwyn trainen we hobbymatig op tabakszoeken (bij de douane heb je honden die dat als "vak" uitoefenen). Voor haar de perfecte hobby omdat ze het heel rustig kan doen, het solo is en we afhankelijk van haar dag de tabak ook zo kunnen verstoppen dat ze lichamelijk geen gekke acties hoeft uit te halen. Verwijzen doet ze met haar voorpoot dus ook geen zit/af en andere voor haar vervelende dingen. Ze heeft een enorm goede neus, enorme werklust en werkt 100% zelfstandig en na een training is ze heerlijk geestelijk voldaan.

Heerlijk gelopen vanmorgen in een voor mij nieuw gebied met perfect zwemwater (inlopen en na 3 meter al goed diep). 2 blije beren. De retrievers zijn ergens anders wezen rauzen en zullen ook wel moe zijn. Dame mag vandaag naar haar graafveldje toe. Iedereen weer blij.
cj

Bericht door cj »

Zo hee, 14 jaar Wodka, gefeliciteerd!
Saskia
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Mieke L. schreef: Niet om je te ontmoedigen hoor maar ik verlang nog wel eens terug naar dat gejengel nu ze de puberleeftijd hebben bereikt  :biggrin2:

Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)  :-[ Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt.
Ik ga vast duimen voor jouw Skik  :-*

:birthday: voor Wodje  :-*

@Annemarie: ik duim dat koekblikje nog gerepareerd kan worden  :duimen:
Laatst gewijzigd door - pien - op za 07 nov 2015, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Mieke L. schreef: Verder gaat het hier niet zo lekker met mijn Skikkie. Maandag wordt hij geopereerd aan een hernia perinealis (breuk naast de anus)  :-[ Het zit me helemaal niet lekker hoop dat het allemaal goed verloopt.
He jakkes, je berichtje gemist; sterkte met Skik - ik duim!
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

@Mieke: Sterkte met Skik  :-*

@Sas: Yeah! Gefeliciteerd met Wodje!  :beerchug:

Gisteren met de schouder bezig geweest. Cortisone heeft niet echt geholpen (joh!), dus nu bezig met acupunctuur. En ik moet zeggen: het voelt al een stuk beter!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Heee wat een positieve en ook spannende minder positieve berichten!

Ik ben zeeeeeeeennnnnnnn. Lekker in het bos gelopen. Net lekker geprult en etiketten voor op mijn bierflesjes ontworpen op de computer. Daarna uitgeprint, geknipt, en geniet. Voelde als een knutsel-middag, lang geleden  :biggrin2:
Ondertussen staat de pan met stoofvlees op het fornuis te pruttelen, en staat de achterdeur lekker open omdat het echt wel warm is buiten.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Dat klinkt lekker zen E.!

Hier was het wat minder zen vandaag. Vanmorgen wakker gemaakt door een Ted die aan de diarree was en dus een kamer vol shit. En het regende, dus Heather ging niet meteen naar buiten en piste dus vervolgens de kamer onder. Uiteraard moest iedereen er even doroheen lopen om zo tot een evenredig verspreid zeikje te komen en kon ik dus de hele benedenverdieping dweilen.Dus dacht Angels, gut wat een misère allemaal, laat ik eens een aanval krijgen. Pffffffff. Afijn, na de eerste shitload leek het na de lunch wel beter te gaan, maar had ik in mjn woeste plannen al geen zin meer. Dus maar even naar duitsland gereden om de drankvoorraad op peil te brengen. Nou, dat is uitstekend gelukt en nu ben ik bezig om datzelfde peil weer omlaag te brengen :-)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Het laatste gedeelte klinkt dan wel weer oké.

Gesloten