Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 35

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8

Poedelpret
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8

Bericht door Poedelpret »

Sterkte... Het is zwaar als ze zo slecht zijn...
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

ach lees nu pas de update :'( Sterkte Tieneke en hopelijk slepen jullie Tara hier door heen :-* :-* :-*
karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

AAAAAAAA F*CK !! nu ook nog een bobbel  >:( zit je echt niet op te wachten  :'(

Meer bewegen zou goed zijn ja maar als ze zich te beroerd en slap voelt  :-\

Arme Tara en arme jullie  :bigarmhug:

Is het een idee om haar extra vitaminen ,mineralen en zouten te geven ? ze verliest veel door zo vaak te moetten plassen  :(

Tieneke en Jaco veel sterkte gewenst en ik hoop dat de insuline eindelijk zijn werk begint te doen . Hoe was het vannacht ?
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

tineke en jaco
ik hoop dat ze weer opknapt zeg
wat een ellende
heel veel sterkte
en ik blijf duimen
irmaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door irmaa »

Ach jongens, wat een zorgen om Tara!! duim voor jullie  dat het echt minder erg is dan het lijkt, die bobbel.
Sterkte !!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ongelooflijk ruk zeg  :(
We duimen mee dat ze snel weer de goede kant opgaat. Sterkte ermee  :-*
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

karin2 schreef: AAAAAAAA F*CK !! nu ook nog een bobbel  >:( zit je echt niet op te wachten  :'(

Meer bewegen zou goed zijn ja maar als ze zich te beroerd en slap voelt  :-\

Arme Tara en arme jullie  :bigarmhug:

Is het een idee om haar extra vitaminen ,mineralen en zouten te geven ? ze verliest veel door zo vaak te moetten plassen  :(

Tieneke en Jaco veel sterkte gewenst en ik hoop dat de insuline eindelijk zijn werk begint te doen . Hoe was het vannacht ?
Vannacht heeft ze om 1.30 nog geplast en zijn we gaan slapen.... om 4.30 dacht ik haar te horen maar ze lag te slapen en kwam meteen overeind dus Jaco heeft haar laten plassen, vanmorgen klokslag 9.30 kreeg ze haar insuline nadat ze met veel smaak haar eten at.
Vanmiddag 2 keer een kort wandelingtje met haar gemaakt, ze is weer iets levendiger maar heeft wel weer aardig wat gedronken en geplast.
Ik geef haar onbeperkt water uit waterflessen met geioniseerd water dus hou precies bij hoeveel ze drinkt.
Extra vitaminel/mineralen etc krijgt ze al net als ondersteunende kruiden.
Vanmiddag net voor de 2e maaltijd van 16.30 wilde ik haar bloedsuikerwaarde testen en door een fout van mij kreeg ik uit de tester een extra meetstrip waardoor ik nog een keer moest prikken in haar binnenlip....en nog lukte het niet omdat het apparaat een foutmelding aangaf door de extra strip, gelukkig vind ze het niet erg ook omdat ik een speciale prikpen met 2 dieptes heb....deze pen geeft ook nauwelijks pijn.
Na 2 keer vond ik het genoeg temeer omdat ze overduidelijk nog veel te hoog zit, morgenmiddag hopelijk wel betere waarden, zal een goed begin van het nieuwe jaar zijn en kunnen we heel hard gebruiken.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

sella schreef: :bigarmhug: :-* Voor jullie en Tara
Nou die kunnen we wel gebruiken  :-\ gisteravond ook over gehad dat als het echt een drama wordt en ze niet nauwelijks in te stellen is we haar niet langer gaan pesten  :'(
Ze mist Tinus en zeker na haar operatie heeft ze een aardige klap gehad, we gaan er echt alles aan doen maar als het niet goed lukt hebben we een groot probleem, onderschat suikerziekte niet het is gewoon een vreselijk iets met ook nog eens de kans dat ze volledig blind wordt en andere complicaties ....de eerste vlekken op haar ogen zie je dus al  :-\
sella

Bericht door sella »

Och wat een ellende toch voor jullie meisje en voor jullie.
Ik heb jaren met diabetes mensen gewerkt dus weet alles van de complicaties en slecht in te stellen zijn.

Ik stuur je nog ff een pb
karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

tieneke schreef: Vannacht heeft ze om 1.30 nog geplast en zijn we gaan slapen.... om 4.30 dacht ik haar te horen maar ze lag te slapen en kwam meteen overeind dus Jaco heeft haar laten plassen, vanmorgen klokslag 9.30 kreeg ze haar insuline nadat ze met veel smaak haar eten at.
Vanmiddag 2 keer een kort wandelingtje met haar gemaakt, ze is weer iets levendiger maar heeft wel weer aardig wat gedronken en geplast.
Ik geef haar onbeperkt water uit waterflessen met geioniseerd water dus hou precies bij hoeveel ze drinkt.
Extra vitaminel/mineralen etc krijgt ze al net als ondersteunende kruiden.
Vanmiddag net voor de 2e maaltijd van 16.30 wilde ik haar bloedsuikerwaarde testen en door een fout van mij kreeg ik uit de tester een extra meetstrip waardoor ik nog een keer moest prikken in haar binnenlip....en nog lukte het niet omdat het apparaat een foutmelding aangaf door de extra strip, gelukkig vind ze het niet erg ook omdat ik een speciale prikpen met 2 dieptes heb....deze pen geeft ook nauwelijks pijn.
Na 2 keer vond ik het genoeg temeer omdat ze overduidelijk nog veel te hoog zit, morgenmiddag hopelijk wel betere waarden, zal een goed begin van het nieuwe jaar zijn en kunnen we heel hard gebruiken.

Ik blijf duimen dat de insuline iets gaat doen en dat ze goed in te stellen is  :-*

Hopelijk heeft ze vandaag een lagere waarde . sterkte !  :bigarmhug:
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

We zijn voorzichtig heel blij.... gisteravond was ze heel hongerig en dronk ze nog veel....ze heeft vanaf vanmorgen amper gedronken en haar plas is klein en zelfs gelig dus vanmiddag meteen bloedwaarden controleren.
Zometeen eventjes een klein wandelingetje maken....vannacht was -6 met lichte sneeuw dus zal ze wel leuk vinden.
Hanny
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hanny »

Het lijkt er op, dat ze zich wat beter voelt, dat is voor haar en jullie in ieder geval een pluspunt.
Misschien vanmiddag nog een wat betere waarde. Ik hoop het.

Hanny
Poedelpret
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Poedelpret »

We blijven gewoon door duimen! Iedere verbetering, hoe klein ook, is er eentje!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Een klein lichtpuntje, de duimen blijven hier draaien. :-*

Plaats reactie