Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

evenstar
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evenstar »

Stopplaats R'dam is nog niet bekend cocheta maar ik ga er van uit dat er tegen die tijd wel iemand zich beschikbaar stelt die in de nabijheid van de A16 woont.
cocheta
1-ster
1-ster

Bericht door cocheta »

evenstar schreef: Stopplaats R'dam is nog niet bekend cocheta maar ik ga er van uit dat er tegen die tijd wel iemand zich beschikbaar stelt die in de nabijheid van de A16 woont.

okee hoor het heel graag tenkssssss
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

evenstar schreef: Stopplaats R'dam is nog niet bekend cocheta maar ik ga er van uit dat er tegen die tijd wel iemand zich beschikbaar stelt die in de nabijheid van de A16 woont.
je mag bij afleveren voor rotterdam als dat voor jou handig is......ik woon in barendrecht
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Ook ik wil me best beschikbaar stellen, maar ik denk dat mensen ook best naar bv een parkeerplaats/Macdonalds of iets willen rijden om hun vleesjes daar te halen ?
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Jantina schreef: Oproepje:
Gaat er misschien iemand haas halen bij Rita (nikedog) in Woubrugge?
Ik zou graag een paar kilo orgaan willen maar wegens chronisch tijdgebrek de komende weken zie ik geen mogelijkheid om het te halen... Ik dacht, misschien mag ik met iemand mee liften? (Marjolijn wilde ook wel wat evt.)
Hallo Jantina, ik ga 31 maart kratten haas ophalen in Alpen en ga waarschijnlijk ook nog even bij Rita langs. Stuur me even een PB, dan laat ik het je weten.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

evenstar schreef: Manlief wil 12 mei rijden naar Nuth 500 kg kan er mee. Als het verschoven wordt naar vrijdag dan lukt het niet jammer genoeg.
hoi ik zou eventueel wel willen meebestellen is dat spul van Nadia? dan ga ik even kijken in dat topic
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

@ Nynke en Flodder en Dwarrel... We zouden met zijn 3-en 10 kilo rund van LidaS delen (ik 5 en jullie beide 2,5 kilo)
Als jullie een andere verdeling willen (lees meer) is dat prima hoor, want ik krijg nu een lading rund van Sarah bij de vriezer, dus theoretisch heb ik de 5 kilo van Lida niet meer nodig :biggrin2:
Mochten jullie echt genoeg hebben aan 2,5 kilo laten we het wel zo.. Vind het ook lullig om me terug te trekken zodat jullie ook niet hebben  :-\
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Monique77 schreef: @ Nynke en Flodder en Dwarrel... We zouden met zijn 3-en 10 kilo rund van LidaS delen (ik 5 en jullie beide 2,5 kilo)
Als jullie een andere verdeling willen (lees meer) is dat prima hoor, want ik krijg nu een lading rund van Sarah bij de vriezer, dus theoretisch heb ik de 5 kilo van Lida niet meer nodig :biggrin2:
Mochten jullie echt genoeg hebben aan 2,5 kilo laten we het wel zo.. Vind het ook lullig om me terug te trekken zodat jullie ook niet hebben :-\
ik geloof dat Nynke ook weer wat geregeld had maar 10 kilo is ook goed hoor; komt vanzelf op ;)
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

flodder en dwarrel schreef: ik geloof dat Nynke ook weer wat geregeld had maar 10 kilo is ook goed hoor; komt vanzelf op ;)
Dus ik kan mijn bestelling bij Lida laten vervallen en melden dat die op jouw naam komt ? (dat je zelf zorgt voor verdeling?)
Ik wil het wel met alle liefde meenemen, want moet toch de kip ophalen ;)
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Monique77 schreef: Dus ik kan mijn bestelling bij Lida laten vervallen en melden dat die op jouw naam komt ? (dat je zelf zorgt voor verdeling?)
Ik wil het wel met alle liefde meenemen, want moet toch de kip ophalen ;)
laat maar gewoon op jouw naam staan dan betaal ik aan jou; ik kom toch ook voor de kip ;)
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

flodder en dwarrel schreef: laat maar gewoon op jouw naam staan dan betaal ik aan jou; ik kom toch ook voor de kip ;)
Helemaal prima :biggrin2:
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Monique77 schreef: Helemaal prima :biggrin2:
weet je al wat je krijgt? ik zit nu met m'n bankpas achter de computer :D
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

flodder en dwarrel schreef: weet je al wat je krijgt? ik zit nu met m'n bankpas achter de computer :D
Whoehahahaha, ik heb geen idee.... Heb zelf nog niet eens betaald :P
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

ik heb tien kilo rund via Lida gescoord, dus jullie mogen het verdelen  ;)  helaas wel bijna 2 kilo vet moeten weggooien, maar ja, dat klopt wel als het 80/20 is  ::)
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Nynke schreef: ik heb tien kilo rund via Lida gescoord, dus jullie mogen het verdelen
dat is al lang geregeld ;)

Plaats reactie