blijkbaar zijn er ook ontevreden mensen.....
[/quote]
Natuurlijk dat klopt, maar reageer dan alleen in kvv topics als je zelf ook kvv voert.
Vind je barfen beter, prima maar reageer dan alleen in topics die daarover gaan.
Dat bedoel ik.
Moderator: eelke

lauraV schreef: waarom zou ik dat doen ??????
wat ik dus niet begrijp ......... na gelezen te hebben dat veel kvv niet constant is van samenstelling , wel klagen maar vaak niet respons halen bij de maker .....is erg makkelijk
waarom pakken jullie kvv voerders dan niet samen om zelf een kvv samen te stellen naar behoeven .
als je ziet dat de barflijntjes 1000 en kilo`s vervoeren ......
een mooi elimineer kvv zonder toevoegingen , of zonder kip of rund enz...... ga met een groep informeren en aan de slag ..... ben creatief , overweeg dingen zodat je een mooie kvv voor een eerlijke prijs hebt , want de gezondheid vanje maatje daar doe je het toch voor ?
Dat is wel een goed idee, maar wie gaat dat malen en husselen dan?waarom pakken jullie kvv voerders dan niet samen om zelf een kvv samen te stellen naar behoeven .

Geen persoonlijke quote's, maar een beetje wat ik hier voor mijn gevoel vind. MIJN GEVOEL, wil niet zeggen dat ik dit letterlijk heb gekopieerd of dat iemand zich hier aangevallen door moet voelen.wij-jullie-ik-mijn groep weet het toch het best....
Jullie Barfers mogen hier niet op reageren..
Barfers weten alles beter
KVV is wel goed en wij weten dondersgoed hoe het hoort