Weer een poging gedaan om mijn haar met haarzeep te wassen maar wederom valt het tegen

Wat gaat er fout? De vorige keer had ik weinig schuim, dit keer heb ik geprobeerd om meer schuim te krijgen maar dat viel niet mee.
Op mijn hoofd schuimde het nog wel een beetje maar hoe lager in mijn haar hoe minder het schuimde. Het lijkt alsof mijn haar te vet is voor de zeep. Het lijkt wel touw. Ik heb het goed uitgespoeld en nogmaals ingezeept. Niet veel verschil gemerkt qua schuimhoeveelheid. Toen heel goed uitgespoeld en de azijnoplossing erover gegoten. Dat heb ik een beetje uitgespoeld. Mijn haar voelde na het afdrogen al vies aan. En na het opdrogen (ik laat het gewoon opdrogen) voelt en ziet het eruit alsof ik nodig mijn haar moet wassen. Mijn haar ligt heel plat op mijn hoofd en valt in strengen naar beneden. Heel modieus volgens de tv reclames maar ik ben blij dat het winter is (dan kan er een muts op)

Ik had gewild dat mijn haar minder snel vet zou worden door de haarzeep (ik moet het nu om de 2 dagen wassen)en gehoopt op meer volume en krul. Mijn hoofdhuid is wel minder gevoelig geworden, maar dat komt denk ik door de azijn.
Dat ik niet de enige ben met dit resultaat zie ik aan Lizzy's reactie
Citaat van: Lizzy op 17 januari 2015 om 17:38:36
Ja, gebruikt en nooit meer. Het werd zo vet als bagger. En dat bleef. Het was na het wassen direct vies en smerig. Bleh.