Vind het zo rot voor jullie en voor Tor natuurlijk... Ik hoop dat 2007 een beter jaar word en de medicijnen aanslaan bij Tor...
Dikke knuffels voor Tor en jou
Moderator: Lizzy

Ik had de foto's van Spike gegeken,en ik denk dat het bij Tor iets verder naar de staart zit, (ik was vergeten om me fototoestel mee te nemen naar de DA. zal kijken of ik tijd heb om langs te gaan)Maar het is nu dus al bijna 2 maanden zo aan de gang, en word nog echt niet minder, heeft geen staart probleem,hij kan z'n hele achterwerk niet omhoog hijsen en wanneer dat eindelijk na 4-6 pogingen lukt...dan zwabbert ie met z'n achterpoten totdat ie z'n balans heeft gevonden, en wanneer hij eenmaal rechtop staat...Joke Miedema schreef: Dory heel veel sterkte! Met wat aanpassingen is met spondylose wel te leven, Spike heeft het vanaf zijn 2e jaar hij is nu 10. Af en toe kan hij zijn staart niet omhoog krijgen of heeft hij minder kracht in zijn achterhand. Bij hem herstelt zich dit gelukkig altijd weer met een paar dagen. Ik heb voor hem ook een homeopathisch middel gebruikt maar ik had het idee dat het bij Spike aanvallen opwekte. Met name het middel met strychnine erin.