smulpaap schreef: di 29 mar 2022, 16:52
Pff wat lopen er toch een azijnzeikerds rond
Liep vanmiddag met Thara , ze moest even een plasje doen in het gras
Loopt een vent , hij kijkt mij aan en zegt . Ja , laat maar weer leggen . Pardon ! Als jij het verschil niet ziet tussen een plassende teef en een kakkende hond hou dan je mond dicht . Ga,genieten van het mooie weer ofzo
Serieus, dat heb ik ook meegemaakt. Zit mijn hond te plassen, fietst er een vent langs die 'pffrrttt' doet
Ik werd boos maar hij was al voorbij, ergens is het heel stom dat ze het verschil niet zien

Lamaarlullen
Verderop woont iemand die er een probleem van maakt dat mijn hond een plas doet tegen de gemeenteboom op de stoep, dat vond hij zó vies, en hij vond het nodig om commentaar te leveren over poep die op z'n stoep lag, terwijl ik altijd rondloop met een zak met kak, expres!...hij ziet het niet/wil het niet zien dat ik het opruim. Die meneer is voortaan lucht voor mij. Hij heeft namelijk áltijd wat te zeiken

En dat vind ik dan weer vies, van die mensen die verbale diarree uitstorten over een willekeurige hondenbezitter die langsloopt

Al begrijp ik de frustratie wel hoor, die heb ik ook als er een drol bij mij voor op de stoep ligt. Sommige buren knopen maar zakjes aan hun hek zodat het excuus 'ik ben m'n zakjes vergeten' in dat geval niet opgaat.