Welkom in het BP-café!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welkom in het BP-café!

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

CindyMayella schreef: ma 28 mar 2022, 20:03 Spannend Cindy :-* sterkte met wachten
En waarom een negatieve reactie ?
Niet van mij hoor
Tot nu toe ervaring dat men toch weer negatief reageert omdat men vindt dat ik het helemaal verkeer zie … heb niet voor niets de beslissing genomen (na 25 jaar) om voor mezelf te kiezen…
[/quote]
Ik dacht dat al te lezen , tussen de regels door
En je zult er een goede reden voor hebben , om nu voor jezelf te kiezen
En ach , het is niet goed of het deugt niet
Het is jouw,besluit. En dat is vast niet makkelijk geweest . Maar ik hoop voor je dat je je gewenste huis gaat krijgen . Dikke knuf stoere meid :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

smulpaap schreef: ma 28 mar 2022, 19:51 Succes met het nemen van je besluit :)
Vandaag goed gesprek gehad met de leidinggevende van het beoogde team :) ook aangegeven dat het goed voelt en dat twee collega's hebben aangegeven dat ze functie echt iets voor mij vinden. Nu dus brief gaan schrijven en dan zien wat voor concurrentie ik krijg :cool:

@cindymayella: ik duim dat je een leuke woning toegewezen krijgt!
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

@dinky 89 Succes met je sollicitatie. Zo te lezen gaat het helemaal goed komen.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef: ma 28 mar 2022, 21:36 Vandaag goed gesprek gehad met de leidinggevende van het beoogde team :) ook aangegeven dat het goed voelt en dat twee collega's hebben aangegeven dat ze functie echt iets voor mij vinden. Nu dus brief gaan schrijven en dan zien wat voor concurrentie ik krijg :cool:

@cindymayella: ik duim dat je een leuke woning toegewezen krijgt!
Oh wat spannend . Ik zal voor je duimen :)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

CindyMayella schreef: ma 28 mar 2022, 20:03 Spannend Cindy :-* sterkte met wachten
En waarom een negatieve reactie ?
Niet van mij hoor
Tot nu toe ervaring dat men toch weer negatief reageert omdat men vindt dat ik het helemaal verkeer zie … heb niet voor niets de beslissing genomen (na 25 jaar) om voor mezelf te kiezen…
[/quote]

Cindy . Wat ik je nog mee wil geven . Overdenk elke beslissing rustig en goed .
Uit elkaar gaan kan je maar 1 x goed regelen
Niets zo vervelend om daarna weer gedonder te hebben . Het is straks fijn om het boek voor altijd te kunnen sluiten
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

CindyMayella schreef: ma 28 mar 2022, 18:47 Delft en de 2de in Leidschendam….

Edit:
Ik heb absoluut geen behoefte aan negatieve reacties (die krijg ik al genoeg) o.i.d…. Niemand weet waar ik mee te maken heb en ik focus me op het positieve en ik heb er zin in…. En ik weet dat ik het kan en ga redden… uit onverwachte hoek(en) krijg ik hulp, al is het mentaal… ik ga het gewoon doen en het zal me lukken 🙏🏻🙏🏻
Goed zo, hou dat vast. Ik heb de indruk dat je niet over een nacht ijs gaat en dat je hele lange tijd keuzes hebt gemaakt die veel minder in het teken van jou hebben gestaan. En uiteindelijk kan er maar 1 iemand echt voor jou zorgen en dat ben jij. Zet hem op! En ik duim voor je!
Kromfohrlanders
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kromfohrlanders »

Succes met de bezichtigingen en je keuze voor een eigen plekje.
Ik denk dat je dit soort beslissingen eigenlijk voor niemand echt goed kan doen, behalve voor jezelf. Super stoer dat je voor jezelf kiest en ja, jij kan dit. Mensen zullen altijd oordelen, positief of negatief, zo zijn mensen helaas doorgaans. Je hebt hier ongetwijfeld goed over nagedacht en goede redenen om nu voor jezelf te kiezen. En dat is dan gewoon altijd goed. Volg je eigen gevoel.

Rustig aan, stapje voor stapje en dan komt het goed.
Vertrouw in jezelf en probeer ondanks alles de positieve dingen te zien.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Succes Cindy. Ik hoop dat er iets leuks voor je bijzit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Pff wat lopen er toch een azijnzeikerds rond >:(
Liep vanmiddag met Thara , ze moest even een plasje doen in het gras
Loopt een vent , hij kijkt mij aan en zegt . Ja , laat maar weer leggen . Pardon ! Als jij het verschil niet ziet tussen een plassende teef en een kakkende hond hou dan je mond dicht . Ga,genieten van het mooie weer ofzo
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

smulpaap schreef: di 29 mar 2022, 16:52 Pff wat lopen er toch een azijnzeikerds rond >:(
Liep vanmiddag met Thara , ze moest even een plasje doen in het gras
Loopt een vent , hij kijkt mij aan en zegt . Ja , laat maar weer leggen . Pardon ! Als jij het verschil niet ziet tussen een plassende teef en een kakkende hond hou dan je mond dicht . Ga,genieten van het mooie weer ofzo
Serieus, dat heb ik ook meegemaakt. Zit mijn hond te plassen, fietst er een vent langs die 'pffrrttt' doet
Ik werd boos maar hij was al voorbij, ergens is het heel stom dat ze het verschil niet zien ;D Lamaarlullen :P

Verderop woont iemand die er een probleem van maakt dat mijn hond een plas doet tegen de gemeenteboom op de stoep, dat vond hij zó vies, en hij vond het nodig om commentaar te leveren over poep die op z'n stoep lag, terwijl ik altijd rondloop met een zak met kak, expres!...hij ziet het niet/wil het niet zien dat ik het opruim. Die meneer is voortaan lucht voor mij. Hij heeft namelijk áltijd wat te zeiken ::) En dat vind ik dan weer vies, van die mensen die verbale diarree uitstorten over een willekeurige hondenbezitter die langsloopt :yucky:
Al begrijp ik de frustratie wel hoor, die heb ik ook als er een drol bij mij voor op de stoep ligt. Sommige buren knopen maar zakjes aan hun hek zodat het excuus 'ik ben m'n zakjes vergeten' in dat geval niet opgaat.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

- pien - schreef: wo 30 mar 2022, 10:16 Serieus, dat heb ik ook meegemaakt. Zit mijn hond te plassen, fietst er een vent langs die 'pffrrttt' doet
Ik werd boos maar hij was al voorbij, ergens is het heel stom dat ze het verschil niet zien ;D Lamaarlullen :P

Verderop woont iemand die er een probleem van maakt dat mijn hond een plas doet tegen de gemeenteboom op de stoep, dat vond hij zó vies, en hij vond het nodig om commentaar te leveren over poep die op z'n stoep lag, terwijl ik altijd rondloop met een zak met kak, expres!...hij ziet het niet/wil het niet zien dat ik het opruim. Die meneer is voortaan lucht voor mij. Hij heeft namelijk áltijd wat te zeiken ::) En dat vind ik dan weer vies, van die mensen die verbale diarree uitstorten over een willekeurige hondenbezitter die langsloopt :yucky:
Al begrijp ik de frustratie wel hoor, die heb ik ook als er een drol bij mij voor op de stoep ligt. Sommige buren knopen maar zakjes aan hun hek zodat het excuus 'ik ben m'n zakjes vergeten' in dat geval niet opgaat.
Ik begrijp de frustratie ook .
Maar direct oordelen zonder dat je hebt gezien wat er nu precies gebeurt ....
Ach , sommige mensen hebben een dag niet geleefd als er niets te zeiken valt ....
Kromfohrlanders
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kromfohrlanders »

Ik vindt het echt verbazingwekkend hoeveel mensen dat verschil niet zien..
Bij jeugdige jongemannen wil ik dan nog wel eens een opmerking terug maken van "nog nooit een meisje zien plassen zeker?"
Of als ze me een zakje aan willen bieden zeggen dat ik liever een dweil heb...
Maar meestal is laten gaan het beste idd...

Karen
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Miel poept heel laag, zelfs voor een kleine hond ;) Ik dacht ook weleens: heuh waar komt die drol vandaan? Inmiddels zie ik uiteraard het verschil en sta ik klaar met een zakje. Maar ik snap wel dat niethondenmensen soms het verschil niet zien
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Wie zocht er nou laatst speurtraining tips?

Open dag in Haaren met demo’s
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Jaaaa beschuit met muisjes!!!
Bijlagen
IMG20220403205819.jpg
IMG20220403205833.jpg
IMG20220403210322.jpg