Re: Topic: foto van de dag 2.0

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

koekje schreef:Afbeelding

Ik keek per ongeluk even de andere kant uit :-X
Ja hallo Koek, tis wel je roeping hè, dan kun je niet even de andere kant op kijken ::)

O wat heerlijk om te zien dat die draken van mij niet de enige kinderen zijn die dit doen ;D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Kim_S schreef:Ja hallo Koek, tis wel je roeping hè, dan kun je niet even de andere kant op kijken ::)

O wat heerlijk om te zien dat die draken van mij niet de enige kinderen zijn die dit doen ;D
Of zelf je luier uitdoen en het behang lekker onder de stront smeren
En tijdens het afruimen van de tafel ... even het kuipje boter pakken .... kijk eens mam ik ben punk , haren onder de boter :biggrin2:

En -en - en ..... als ze eenmaal groot zijn kan je een boek schrijven :biggrin2:
Maar dan komen ze als groter kind bij opa en oma ... en dan is het .. hmm weet je wat ik allemaal over jouw heb gehoord :biggrin2:
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Uhhhh.... Echt waar????? Luier uit doen en dan poep op de muren smeren????? Wat heb ik verkeerd gedaan, dat de dames van mij dat echt nog nooit hebben gedaan???? :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ Mmmm.... Enige wat mn oudste ooit heeft gedaan, is, een bakje appelmoes over dr hele gezicht en door dr haar gesmeerd in een restaurant :???: ...... Ben stiekem wel blij dat die van mij nog nooit zulke dingen hebben gedaan ;) .....
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

smulpaap schreef:Of zelf je luier uitdoen en het behang lekker onder de stront smeren
En tijdens het afruimen van de tafel ... even het kuipje boter pakken .... kijk eens mam ik ben punk , haren onder de boter :biggrin2:

En -en - en ..... als ze eenmaal groot zijn kan je een boek schrijven :biggrin2:
Maar dan komen ze als groter kind bij opa en oma ... en dan is het .. hmm weet je wat ik allemaal over jouw heb gehoord :biggrin2:
Of mijn jongste draakje, die met een huis vol verjaardagsvisite vertelde dat papa wel eens GVD zegt. Echt waar oma, GVD. En papa mag niet GVD zeggen hè oma? Want GVD is een vies woord. Het is niet netjes om GVD te zeggen hoor. Jij zegt toch ook nooit GVD oma?
En zo hoorden wij dus 10 minuten lang scheldwoorden van onze kleine draak van 3... Doet ze anders nooooit ::)
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Whahahaha, geweldig Koek! ;D Het was hopelijk geen watervaste? :o
Die lagen hier altijd wel achter slot en grendel. :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

CindyMayella schreef:Uhhhh.... Echt waar????? Luier uit doen en dan poep op de muren smeren????? Wat heb ik verkeerd gedaan, dat de dames van mij dat echt nog nooit hebben gedaan???? :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ Mmmm.... Enige wat mn oudste ooit heeft gedaan, is, een bakje appelmoes over dr hele gezicht en door dr haar gesmeerd in een restaurant :???: ...... Ben stiekem wel blij dat die van mij nog nooit zulke dingen hebben gedaan ;) .....
ja dat was een ondernemend heerschap , de jongste was gelukkig anders :biggrin2:
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ik had harig ochtendje; nachthokken, kussens, dekentjes onthaard en de heren gekamd en geblazen. Die worden daar blijkbaar ook moe van
Afbeelding
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

:-*
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

*Gabriëlle* schreef:Hier is het leven ook zo slecht, was nergens anders meer plaats dus moesten we wel een mini mandje delen :-*
Afbeelding
Kitty (=de hond) en Biggles spelen zelfs af en toe met elkaar, die 2 hebben elkaar helemaal gevonden :D. Helaas voor hem gaat ze volgende week weer terug naar Zweden, samen met de andere logeerhondjes.
:smitten: wat jammer dat ze terug moet!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Topic: foto van de dag 2.0

Bericht door hannabelgje »

Siberienne schreef:Ik had harig ochtendje; nachthokken, kussens, dekentjes onthaard en de heren gekamd en geblazen. Die worden daar blijkbaar ook moe van
Afbeelding
Ahhh lief!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Prachtige foto Sibrienne!
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Hope schreef:Prachtige foto Sibrienne!
dank je :)
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Na een flinke wandeling is het goed rusten..... (door de zon in de kamer zijn ze wat overbelicht, maar ze lagen allemaal zo heerlijk rustig)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Spikkelneus schreef:Na een flinke wandeling is het goed rusten..... (door de zon in de kamer zijn ze wat overbelicht, maar ze lagen allemaal zo heerlijk rustig)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Krijg er slaap van ;) mooi stel heb je!
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Afbeelding
De eerste rit in de nieuwe toet voor s2. Voor het eerst reizend op de achterbank en ze deden het keurig!

Afbeelding
Shad genoot van het uitzicht

Plaats reactie