kiara schreef: En wat moet ik mij daarbij voorstellen de zelf gebouwde airco ? Heb je foto?
Zou het ook goed kunnen gebruiken

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

kiara schreef: En wat moet ik mij daarbij voorstellen de zelf gebouwde airco ? Heb je foto?
Zou het ook goed kunnen gebruiken

Ik vroeg me eerder af waarom die fles op een ahnddoek staat. Ondertussen weet ik waarom- Judith - schreef:![]()
Whahaha, serieus ja? Dat leek mij toch vrij duidelijk eigenlijkAngelique schreef: Ik vroeg me eerder af waarom die fles op een ahnddoek staat. Ondertussen weet ik waarom![]()
Zo ja heel simpel bedankt- Judith - schreef:![]()

Angelique schreef: Ik vroeg me eerder af waarom die fles op een ahnddoek staat. Ondertussen weet ik waarom![]()
Wauw zo erg dan bij jouKaio schreef: Aangezien ik me compleet rot voelde vanochtend door de warmte heb ik ook maar besloten manliefs voorbeeld te volgen, ik ga vannacht ook maar in de kelder slapen![]()

Ieeee. Ik had 43 graden op kantoor. Heb 3 dossiers gegerepen en ben naar huis gereden. Gelukkig koel huis (en airco'tje op slaapkamer gezet).wenche schreef: Mag ik even klagen... Vandaag 7 uren gewerkt in een ruimte waar het 28,5 graden was... Kom thuis, 29,5 gradn op de teller en op de bovenverdieping zelfs 33 :s
Sent from my iPad using Tapatalk
Ik slaap buiten.Heeeeeerlijk!Kaio schreef: Aangezien ik me compleet rot voelde vanochtend door de warmte heb ik ook maar besloten manliefs voorbeeld te volgen, ik ga vannacht ook maar in de kelder slapen![]()