[quote="Jolan"]
Carnibest kan zij niet tegen, daar ben ik maanden geleden mee begonnen als kvv.
[/quote]
Jolan, welke carnibest heb je toen geprobeerd?
In veel soorten van carnibest zit rund, of rijst, wat hierboven al gemeld werd carnibest heeft idd een diabetes soort, eend en ik dacht ook lam, daar zit alleen het dier in zonder rijst.
Ik zelf zit ook in de mallemolen van zoek maar tegen welk dier je hond wel of niet kan, grijze haren krijg ik er van

, en heb nu eend diabetes in de vriezer liggen, ben benieuwd hoe dat gaat.
Als je hier bij andere forumleden mee leest, leer je ook wat vaak wel of juist niet goed gaat, en ook dan is het een "persoonlijk" iets, dus per hond verschillend.
Als ik het goed heb begrepen kan het zelfs zo zijn dat als jouw hond allergisch is voor koe, dat ze/hij ook allergisch kan reageren op bv hert of geit(de ervaren elimineerster weten dit veel beter, en zullen evt een correctie hierop aan brengen, ben zelf ook maar een startster in het uitzoekhoofdstukje

), een ezelsbruggetje is dacht ik enkel of meerhoevig, dus een paard heeft aan een poot(been) 1 hoef, een koe 2, een geit 2. Hier reageert mijn hond slecht op oa rund, maar ook op KVV hert(2 hoevig). Ik zou zelf eerder een KVV proberen die idd enkelvoudig is, dus niks verder aantoegevoegd is.
Succes met zoeken 8)