Kimmy
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Kimmy
Een poes van een nichtje van me had ook astma, ze was allergisch voor haar eigen vacht, en moest 3 x daags een pilletje hebben, dan ging het vrij goed. Ze heette Bonte Lien (vond ik altijd zo'n leuke naam, het was een lapje) en kwam regelmatig bij me logeren. Het pilletje geven ging vrij simpel, ik gooide er een paar keer mee over de vloer en dan "ving" ze het en at het op. Ze is nog best oud geworden, ook iets van 17 of 18 jaar.
-
gonny
ik hoop niet dat Kimmy iedere dag 3 tabletjes moet.......krijg ik never nooit nie voor mekaar......maar ik ga me nog niet druk maken..eerst vanmiddag naar de da!Nelly schreef: Een poes van een nichtje van me had ook astma, ze was allergisch voor haar eigen vacht, en moest 3 x daags een pilletje hebben, dan ging het vrij goed. Ze heette Bonte Lien (vond ik altijd zo'n leuke naam, het was een lapje) en kwam regelmatig bij me logeren. Het pilletje geven ging vrij simpel, ik gooide er een paar keer mee over de vloer en dan "ving" ze het en at het op. Ze is nog best oud geworden, ook iets van 17 of 18 jaar.
Hoop het voor jou ook niet Gon, maar als het toch het geval zou zijn, probeer dan eens de tabletjes tot poeder te malen in een ouwe koffiemolen. Dat doe ik met Ashley z'n glucosaminepillen, want dat zijn me toch een joekels! En dat werkt als een speer moet ik zeggen. Moet je dat poeder natuurlijk wel verstoppen in iets wat ze heeeeeeel lekker vindt!
-
gonny
da's een goeie tip!!!!Nelly schreef: Hoop het voor jou ook niet Gon, maar als het toch het geval zou zijn, probeer dan eens de tabletjes tot poeder te malen in een ouwe koffiemolen. Dat doe ik met Ashley z'n glucosaminepillen, want dat zijn me toch een joekels! En dat werkt als een speer moet ik zeggen. Moet je dat poeder natuurlijk wel verstoppen in iets wat ze heeeeeeel lekker vindt!
Serieus??? Dat verbaast megonny schreef:de da vond Kimmy veel beter!!!!
ze heeft nu een kuur dexoral meegekregen moet ik 3 weken geven....
bedankt voor t duimen allemaal!!![]()
Heerlijk, dat het allemaal weer meevalt, alle andere scenario's berg je maar weer ver weg!