Nadia schreef:
Ben ik niet met je eens.
Ik ben ook niet voor hussen. Zodra er ganging up ontstaat ben je gewoon de sjaak. En dat kan met elk ras gebeuren. Of met een mengeling van. Boeit niet.
En in je 1tje kun je gewoon geen 6 honden controleren als ze zich samen pakken. Oké, 6 mini hondjes misschien wel, maar zodra je al wat meer gewicht aan de lijn hebt moet je al van heel goede huizen komen.
Roedelvorming is dan niet te voorkomen.
Dus nee, ik vind dit niet te kort door de bocht.
Mwah, ik geef toch de voorkeur aan een portie gemengd dan aan eentje van deze.
Want wat je zelf al eerder zegt...eentje is al vreselijk. EEntje van dit ploegje was al voldoende geweest om die labrador kapot te bijten. En dat zou al niet zo moeten zijn. Honden knokken wel eens en als normale honden knokken heb je een gaatje, of gaten, maar niet dat idiote gescheur en gesleur met als doel de tegenstander voorgoed uit te schakelen, wat deze gasten doen. Wat deze honden doen, daar is gewoon niks normaals aan, het is op geen enkele manier goed te praten.
Maar goed, ik begrijp wel dat jij zo denkt, maar ik heb met 9 boppers gewandeld en nog nooit is er een andere hond opgejaagd of kapotgebeten.
Dus het kan wel, met meerdere honden op stap gaan zonder dat je direct een gevaar bent voor je medewandelaars. Er zijn wel meer leuke en gezellige rassen die ook zeer lachwekkend en clownesk zijn, maar die net die hondintolerantie niet bezitten die je voor normaal functioneren daarbuiten wel nodig hebt.