Weer zo een incasso brief van firma list en bedrog

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Weer zo een incasso brief van firma list en bedrog

-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

In wat voor database staan jullie gegevens dat je dit soort ellende krijgt? Ik heb hier werkelijk nog nooit mee te maken gehad.  ???
BusKay

Bericht door BusKay »

-Saskia- schreef: In wat voor database staan jullie gegevens dat je dit soort ellende krijgt? Ik heb hier werkelijk nog nooit mee te maken gehad.  ???
Klik eens wat op het net zonder Spamfilter, Adblokplus etc.
Reageer eens met naam en adres op een wat minder beschermde site...
Vul je emailadres in bij alle nieuwsbriefmogelijkheden die je maar ziet...

Ik verwacht bij bovenstaande dat je binnen de kortste keren je ook gelukkig mag prijzen  :-\ :-\
Maar verder worden ook databases gewoon gehackt/gestolen bij gerenommeerde bedrijven en verhandelt.
Jou gedrag blijft namelijk geld waard voor de fabrikant... en dus ook voor oplichters
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

-Saskia- schreef: In wat voor database staan jullie gegevens dat je dit soort ellende krijgt? Ik heb hier werkelijk nog nooit mee te maken gehad.  ???
Dit was voor mij ook de eerste keer hoor. En of het de laatste is?? Ik verwacht van niet.

Verder  neem ik waarschuwingen tegen fraude altijd ter harte , én heb ik mijn financieële administratie echt wel op orde(prijstzichgelukkigsmily)  ;D.  Dus  ik raak bij deze brieven echt niet in paniek of onder de indruk.  ;)
Heb nog steeds goed geslapen. :D

o ja, mijn 50% korting op het `openstaand bedrag `is wel vervallen, ik heb  niet betaald voor  dat het 9 febr. was  :biggrin2: ;D
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Ik had er ook nooit last van, totdat ik iemand mijn e-mailadres gaf. Gelukkig een tijdelijk adres. Hij bleek dus allemaal malware op zijn computer te hebben, die zijn adresboek door hebben gesluisd. Inmiddels heb ik het e-mailadres opgeruimd en heb ik er dus geen last meer van  :biggrin2:
BusKay

Bericht door BusKay »

Hier ook zeer weinig last van spam en de PTT (ohja dat is nu TNT) ...duzz mag nie klage

Plaats reactie