Ik ben al meerderen keren overdag lastig gevallen en problemen gehad met mensen, in de nacht is dat bijna nooit gebeurd en was het vaak veel minder erg dan overdag.
Wat wel is dat hoe minder mensen er ergens lopen hoe veiliger je bent, liep in den haag ook altijd veiliger in de duinen dan in het bewonden gebied.
In de duinen heb ik daar nooit problemen gehad 's nachts, in bewoonde gebieden daar langs daar in tegen
Ik voel me wel veiliger met hond zelf zo'n kleine als haku, hij heeft namelijk al een paar keer vervelende mensen weg gejaagd door uit zijn dak te gaan.
Vreemd genoeg maakt het voor veel niet honden houders niet uit hoe groot de hond is, als hij blaft en op je af stormd worden ze bang
Amsterdam was echt heel erg daar werd je zo wel overdag als 's nachts verschrikkelijk lastig gevallen door dronken gasten die echt niet op hielden, ben zo blij dat ik daar weg ben.
Ik denk dat je altijd het risico loopt idioten tegen te komen maar 's nachts op afgelegen plekken ben je echt het veiligst!
Neem maar aan van iemand die jaren lang na 12 uur de bossen in ging op skeets of de duinen in ging te voet of te fiets.
In die tijd ben ik nooit lastig gevallen op die plekken, op de weg er naar toe wel maar nooit zo dra ik de bossen of duinen in kwam.
Want als je iemand wilt lastig vallen dan ga je ergens zitten waar geregeld mensen langs komen, en niet ergens waar 1 keer per nacht misschien iemand langs zou kunnen komen.