Als ik nou nog eens €70 heb waarvan ik denk "wat zal ik daar nou eens van doen?"

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Als ik nou nog eens €70 heb waarvan ik denk "wat zal ik daar nou eens van doen?"

Aquillo
5-sterren
5-sterren

Re: Als ik nou nog eens €70 heb waarvan ik denk "wat zal ik daar nou eens van doen?"

Bericht door Aquillo »

Ach ja waarom niet? Misschien wel leuk om te doen. ;D Voor het zelfde komt er uit dat je een verre afstammeling van een bosjesmens bent. ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Aquillo schreef:Ach ja waarom niet? Misschien wel leuk om te doen. ;D Voor het zelfde komt er uit dat je een verre afstammeling van een bosjesmens bent. ;D
Dat weet ik nu al, ik voel me daar best thuis ;D
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Lizzy schreef:Hahahaha, ik ben serieus de enige die het leuk vind ;D . Nou, de kans dat ik ooit €70 "over" heb is minder dan nihil, maar zou ik de staatsloterij winnen........ Deed ik het!
Het lijkt mij ook leuk, Lizzy!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

eelke schreef:Dat weet ik nu al, ik voel me daar best thuis ;D
Ik ook!! :D
Volgens mij zijn we hier allemaal (niet zo verre) afstammeling van bosjesmensen :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Tanna schreef:Het lijkt mij ook leuk, Lizzy!
Hahahaha, eindelijk! Hoi Tanna :-* ;D
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Lizzy schreef:Hahahaha, ik ben serieus de enige die het leuk vind ;D . Nou, de kans dat ik ooit €70 "over" heb is minder dan nihil, maar zou ik de staatsloterij winnen........ Deed ik het!
Neeeee, ik vind het ook leuk! (heb alleen een dingetje te zeuren over privacy, maar verder zou ik het super interessant vinden!)

Mijn opa heeft tot ongeveer 1700 terug gezocht, dat is al heel wat. Gezien onze familie achternaam zou een onderzoekje best wel interessant zijn. :)
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Oeps ik was eens gaan kijken hoe zo'n DNA test gedaan wordt. Zie ik de prijzen.. :o Dat is het veelvoudige dan die 70 Euro die jij noemt hoor Lizzy.

http://www.mijngenetica.nl/nl/voorouders
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Annemarie- schreef:Neeeee, ik vind het ook leuk! (heb alleen een dingetje te zeuren over privacy, maar verder zou ik het super interessant vinden!)

Mijn opa heeft tot ongeveer 1700 terug gezocht, dat is al heel wat. Gezien onze familie achternaam zou een onderzoekje best wel interessant zijn. :)
Hahahaha, nou sluit je aan in de (hele korte) rij :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Tot 1700 terug is al hartstikke gaaf! Kun je er wat meer over vertellen?
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Ik weet dat ik afstam van Winolt Harmsen Hoobert, in een latere generatie werd dit Hobert.
http://www.ervealferink.nl/old/boerderijen/hobert.htm
Het lijkt me erg leuk daar eens een paar dagen heen te gaan nu ik weet dat van mijn moeders kant daar erg veel voorouders vandaan komen.
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

-Annemarie- schreef:Neeeee, ik vind het ook leuk! (heb alleen een dingetje te zeuren over privacy, maar verder zou ik het super interessant vinden!)

:) :) Zou zeker interessant zijn.
Mijn lief is tot in 1640 of zo gekomen met zoeken. Hij heeft een heel ongewone achternaam en alle mensen met die naam zijn familie.
Ik ben aan grootmoederskant ook heel ver gekomen, een voorouder die schepen van Charlois (hoort nu bij Rotterdam) was. Zo nu en dan vind je weer nieuwe informatie op internet, leuk is dat.

Plaats reactie