slecht nieuws
Moderator: Lizzy
Re: heel slecht nieuws
Och nee dat kan toch niet, da's nog 4 hele dagen! Lijkt me een slecht plan als die wormen nog zo lang rustig hun gang kunnen gaan.
Kunnen ze niet een ander bellen voor advies?
Tsja of je moet op je eigen gezond boeren verstand gaan doseren, lijkt me ook tricky... zeker als het niet goed gaat dan ben je natuurlijk de boosdoener omdat je niet het advies van de expert hebt afgewacht. Aan de andere kant, als je zo lang wacht en het gaat fout...
Lastig!!
Ik denk dat ik zoveel mogelijk info zou inwinnen en zelf vast een rustig begin met de medicatie zou maken... Maar ja da's makkelijk gezegd natuurlijk..
Kunnen ze niet een ander bellen voor advies?
Tsja of je moet op je eigen gezond boeren verstand gaan doseren, lijkt me ook tricky... zeker als het niet goed gaat dan ben je natuurlijk de boosdoener omdat je niet het advies van de expert hebt afgewacht. Aan de andere kant, als je zo lang wacht en het gaat fout...
Lastig!!
Ik denk dat ik zoveel mogelijk info zou inwinnen en zelf vast een rustig begin met de medicatie zou maken... Maar ja da's makkelijk gezegd natuurlijk..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hoo dat is heel herkenbaar die gang van zaken!
krimmeneel zeg, wat moet je nu? afwachten... of.....
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Klinkt als een heel verstandige afweging 
Succes meis, en kop op voor je kanjer.
Succes meis, en kop op voor je kanjer.
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeetje Gemma, best heftig
.
Ik duim voor je, kentterhard
Ik duim voor je, kentterhard
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Allemaal best moeilijk als ik het zo lees. Ik begin in elk geval héééééééééél hard voor jullie te duimen. En nu maar hopen dat ze morgenochtend bellen ipv morgenavond...
pfffff.....hier duimen we ook .
nog meer duimen!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een toestand, ik duim ook mee.
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.