slecht nieuws
Moderator: Lizzy
Re: heel slecht nieuws
Jemig, dan weet je wat er aan de hand is en kan hij waarschijnlijk niet tegen het medicijn 
Wat moeilijk....

Wat moeilijk....
Oh meid, wat een ellende...
Wat voel je je dan machteloos hè?! Dikke knufferd voor jou en voor Ayuk!

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Och wat sneu, en wat een vervelend vooruitzicht, dat je wel weet wat hij heeft maar dat hij de behandeling misschien niet verdraagt. Heel veel sterkte, en ik hoop op een klein wonder voor jullie!
Ohw bah wat een machteloos gevoel moet dat je geven 
Heel veel sterkte en we duimen keihard dat ie er toch tegen kan.
Heel veel sterkte en we duimen keihard dat ie er toch tegen kan.
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
pffffffffff....dat is moeilijk...
als hij nu redelijk stabiel is en het te doen is zou ik persoonlijk 2 weken wachten en geen wormenkuur geven ...
succes in ieder geval met ayuk
als hij nu redelijk stabiel is en het te doen is zou ik persoonlijk 2 weken wachten en geen wormenkuur geven ...
succes in ieder geval met ayuk
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Jeetje, wat een ellende joh!
Wat ik er van begrijp kunnen er eitjes in de ontlasting gevonden worden, als je ze vindt (niet simpel) heeft de hond vermoedelijk een stevige infectie. Bloederige diarree kan maar hoeft niet, wel wordt de darmwand aangetast wat kan verklaren waarom hij nu overal diarree van krijgt.
De wormmiddelen die werken tegen zweepwormen zijn middelen die niet in het bloed worden opgenomen, ze blijven in de darm en doden aanwezige parasieten. Het zijn idd giftige stoffen maar de schade die de wormen aanrichten is echt vele malen groter dan de kans dat de darmen door de middelen beschadigd raken.
Wat ik er van begrijp kunnen er eitjes in de ontlasting gevonden worden, als je ze vindt (niet simpel) heeft de hond vermoedelijk een stevige infectie. Bloederige diarree kan maar hoeft niet, wel wordt de darmwand aangetast wat kan verklaren waarom hij nu overal diarree van krijgt.
De wormmiddelen die werken tegen zweepwormen zijn middelen die niet in het bloed worden opgenomen, ze blijven in de darm en doden aanwezige parasieten. Het zijn idd giftige stoffen maar de schade die de wormen aanrichten is echt vele malen groter dan de kans dat de darmen door de middelen beschadigd raken.
Wat een vreselijke zorgen
, heel veel sterkte 
Oh wat vreselijk, heel veel sterkte.
Vreselijk gewoon. Heel veel sterkte 
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
na aanleiding wat mevr kruim zegt....
ik zou aan die med gaan beginnen!
ik zou aan die med gaan beginnen!