ik vind het nog vreemder dat er op BARF Plaats om ideen gevraagd word.
Sorry..ik kan alleen maar aan raden om dan maar geen hond te nemen.
Ik vind 't 'n beetje 't zelfde idee als ik vissen in 'n tank wil houden,maar ik wil ze niet in 't water doen..
Moderator: Lizzy
drdrum schreef: Dat je het vreemd vind dat er op Barf plaats om ideen gevraagd wordt zegt meer over hoe jij over deze site denkt.
Misschien zit je hier al te lang, 202Spots.
Deze site is voor mij in de eerste plaats een site die Barf de meest ideale manier van voeding voor honden en katten weergeeft en waar, in mijn ogen, geen plaats is voor dogma.
Door andere ideen buiten te sluiten, of ze "vreemd" te vinden schrik je nieuwe bezoekers af.
Men zou kunnen denken dat men in een sekte terecht is gekomen.
Ik heb ook niets met mensen die het woordje sorry gebruiken. Het is me te gemakkelijk en zie liever dat men wat geleerd heeft van hetgeen ze sorry voor moeten zeggen, ipv met dat makkelijke woordje op de proppen te komen.
jammer.......het is en blijft een discussieforum over rauw vlees voeren aan honden , alleen op deze manier werkt het niet bevorderend .
vergeet niet dat er veel baasjes ( onderandere als 202spots) hier aanwezig zijn die veel ervaring hebben

Ik denk niet dat het ook maar iets te maken met hoe lang mensen hier al 'zitten' maar meer met het feit dat praktisch iedereen hier overtuigd is van het voeren van (grotendeels) vlees. Er zijn meerdere mensen die aangeven je manier van denken niet te begrijpen, ik snap niet waarom je op Dory's reactie zo fel reageert. Het komt een beetje onbeschofd overdrdrum schreef: God kan mijn pup niet helpen.
Je reactie geeft mij aan dat je hier inderdaad echt al te lang zit. je kan niet meer inhoudelijk reageren.
Dat je niet op mijn ideen wilt reageren hoef je niet aan te kondigen, niemand is daar in geinteresseerd, dat doe je of doe je niet.202Spots.
Gelukkig zijn er ook reacties die inhoudelijk zijn en waar ik mee verder kan.

De pups zijn van Ann. Troycka is haar honddrdrum schreef: Orinake: Ja, bij Erik, als je hem bedoelt.

de reu staat inderdaad in de jacht.josevl schreef: maar het hondje wat gedekt heeft niet![]()
![]()
t lijk mij ook geen ideale combi om die alleen maar in huis te zetten en voor de rest niks
en hun hebben daar toch meerdere honden dus die houden zichzelf ook wel bezig
erik jaagt er ook mee