Mini-Miesjes. Nieuwe plaatjes pag. 35

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mini-Miesjes: foto's pag. 21

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Volgens mij moet ik Nelson leren kittens te apporteren. Mijn hemel, ik ben de hele avond bezig geweest met kittens achterna zitten die kattenkwaad uithalen  ;D ;D ;D

Zoals Lotje, die het wel leuk leek om in de theedoek te gaan hangen en daarbij helemaal naar boven te klimmen, en dan totaaaaaal geen idee meer hebben hoe je naar beneden komt. En terwijl ik Lotje aan het redden ben, gaat achter mijn rug Jimmy ervandoor met een veel te grote bal van Nelson, die daar natuurlijk wakker van wordt en zich een hoedje schrikt omdat zijn bal ineens letterlijk pootjes heeft gekregen. Het zag er ook werkelijk waar niet uit.
Ondertussen leven de beide donkere heren zich uit op onze droogloopmat en vindt Lotje toch echt - dat - ze - in - die - handdoek - moet en bedenkt Jimmy zich precies op het moment dat manlief de keuken binnenkomt dat het tijd is voor een sprintje, waardoor manlief bijna zijn nek breekt om hem te ontwijken.

;D ;D ;D

Televisie? Nee hoor, dit is veel leuker!
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Ik werk in een gezin met een kitten en dat is echt moeilijk. Ze hangt in mijn jas, duikt in mijn zorgdossier, klimt in mijn broek en eet de kamerplanten kaal. Ik wil haar zo in de tas stoppen en meenemen.
Summerditches
5-sterren
5-sterren

Bericht door Summerditches »

Het is echt zo leuk om te volgen...jammer van sommige downs..hoera voor alle ups..
Eigenlijk is het op BP al een beetje kerst...daar kwam toch een klein poosje geleden ook een zwangere dame
naar de stal..en Nelson is gewoon de zwarte wijze uit het oosten... :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Laatst gewijzigd door Summerditches op do 29 okt 2015, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Wat top van Nelson :smitten: en de mini miesjes zijn om op te eten  :smitten: :smitten:
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Wat heerlijk dat Nelson er kennelijk ook van geniet!  :smitten:
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Oh, heerlijk. Kattenkwaad.
Wat een lieve vent is het toch, jullie knappe Nelson, zijn kleine 'broer' en zus in de gaten houden.
Dat apporteren is geen slecht idee. EN wat een leuke namen.
Op afstand meegenieten (en verdrieten).
Slapen ze netjes in de bench?
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Fijn dat het zo goed gaat, ook zonder hun lieve moedertje.
Die laatste foto waar ze staan te eten is echt een prachtig gezicht, al die kleine barfertjes. Lief!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ohw wat kjoet :smitten:

Ik vind Nelson ook echt schattig hoor! Hij is helemaal geen katten gewend, toch?
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

:o zo die groeien
En wat een topper Nelson  :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

[quote="Lizzy"]
Ohw wat kjoet :smitten:

Ik vind Nelson ook echt schattig hoor! Hij is helemaal geen katten gewend, toch?
[/quote]

Nee, bog nooit katten gezien!!! En hij doet het zoooooo geweldig! Als ze als dolle door de kamer vliegen wil hij mee, maar als ik zeg dat hij dat niet mag is het oké. Verder is hij ontzettend voorzichtig. De hele bende loopt hier, als ik binnen ben, bij elkaar en het gaat perfect.
Aprilsnow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aprilsnow »

Wat super knap van Nelson  :-*

En wat gaat het goed met de mini-miesjes. Kan alleen maar zeggen meer, meer, meer foto's. Genieten zeg  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

[quote="Hope"]
Volgens mij moet ik Nelson leren kittens te apporteren. Mijn hemel, ik ben de hele avond bezig geweest met kittens achterna zitten die kattenkwaad uithalen  ;D ;D ;D

Zoals Lotje, die het wel leuk leek om in de theedoek te gaan hangen en daarbij helemaal naar boven te klimmen, en dan totaaaaaal geen idee meer hebben hoe je naar beneden komt. En terwijl ik Lotje aan het redden ben, gaat achter mijn rug Jimmy ervandoor met een veel te grote bal van Nelson, die daar natuurlijk wakker van wordt en zich een hoedje schrikt omdat zijn bal ineens letterlijk pootjes heeft gekregen. Het zag er ook werkelijk waar niet uit.
Ondertussen leven de beide donkere heren zich uit op onze droogloopmat en vindt Lotje toch echt - dat - ze - in - die - handdoek - moet en bedenkt Jimmy zich precies op het moment dat manlief de keuken binnenkomt dat het tijd is voor een sprintje, waardoor manlief bijna zijn nek breekt om hem te ontwijken.

;D ;D ;D

Televisie? Nee hoor, dit is veel leuker!
[/quote] :2funny: :2funny:
Ik heb beeld!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

[quote="Aprilsnow"]
Wat super knap van Nelson  :-*

En wat gaat het goed met de mini-miesjes. Kan alleen maar zeggen meer, meer, meer foto's. Genieten zeg  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
[/quote]
JAAAA

Ik stem voor live-cam!  :mbounce:

Misschien ook geen goed idee, ik wil nu geen katten en dit is al moeilijk genoeg :-[
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Oh wat heerlijk zeg! Super dat het zo goed gaat en dat jullie er zo van genieten!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat schrijf je heerlijk beeldend over hun streken  :biggrin2:

Plaats reactie