Gister was de trouwerij van mijn oudere zus en het was geweldig
We begonnen met verzamelen bij hun tuis en toen kwam de bruidegom met een bakfiets om de bruid op te halen en toen liepen we met zijn allen er achter aan richting het stadhuis.
Mijn zus was echt een plaatje ze leek op Sneeuwwitje echt zo mooi was ze.
Na een geweldige ceremonie gingen we vlakbij lunche bij een eettend op een klein achterpleindje waar het heerlijk beschud en rustig was, voor mij was er een heerlijke salade inplaats van broodje dus dat was heel fijn.
Daarna gingen we naar een plek in de delfsehout om daar om 5 uur veder te vieren, dus echt een paar uur heerlijk van de rust genoten en gewandeld daar.
Haku was intens gelukkig want die heeft bijna de helen dag los gelopen op het terrein daar en heerlijk met de kindjes gespeeld.
Om 5 uur was er heerlijk eten en voor mij ook genoeg keuzen, ook was een achter tanden van mij er die ik al heel lang niet gezien heb en die ik heel erg mag en zij had een pup bij zich, we hebben het geprobeerd met haku en na dat hij eerst een beetje lelijk deed tegen haar viel opeens het kwartje bij hem en wou hij met haar spelen.
Dus die 2 hebben een helen tijd rondjes gerend over het veld, haku voorop en de pup er achter aan.
Hij vond het geweldig
Het gaf me echt hoop voor als ik over een tijdje een 2de hond wil
Later op de avond was er feest en heb ik weer heel veel familie gezien die ik al een helen tijd niet meer gezien had wat echt heel leuk was.
Ook had mijn zus vriendlief naar voren geroepen voor dat ze de taart gingen aansnijden om iedreen te vertellen dat de wijn en hapjes van hem kwamen en waar zijn winkel zat, dat was echt totaal onverwachts en zo lief van haar.
Op het einden nog kampvuren aan gestoken en marsmelos geroosterde en zo verschrikkelijk genoten, het was echt geweldig.
Als ik ooit ga trouwen dan zou ik het ook wel zo willen wat een geweldige bruiloft echt heerlijk
Nu ben ik super brak maar voldaan en haku is ook een heel "klein" beetje dood.
Wat een geweldige dag was die zeg