Succes Annemarie!
Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ach jeetje Inge, wat een schrik, heel veel sterkte

Succes Annemarie!
Succes Annemarie!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Bedankt allemaal
We zijn ons helemaal naar geschrokken. Schoonouders, tante, oom, oma; allemaal hartklachten voor hun 65e
Hij is zo moe, slaapt en slaapt. Ik niet
Het is gauw maandag, maar nog niet snel genoeg. En dan moeten we wachten tot 30 september op de uitslag(tenzij het echt dringend is natuurlijk)
Hij is zo moe, slaapt en slaapt. Ik niet
Hij is 10 jaar ouder dan ik, maar nog piep; 43eelke schreef: Verdorie Inge! In mijn gedachte is meneer I en B ook nog helemaal niet oud?
Dat is wat ik niet begrijp..waarom moet het 6 weken duren voordat je de uitslag krijgt. Zo iets vindt ik dus absoluut onacceptabel..wat doen ze in die 6 weken..vakantie vieren?Inge en Bono schreef: Bedankt allemaalWe zijn ons helemaal naar geschrokken. Schoonouders, tante, oom, oma; allemaal hartklachten voor hun 65e
Hij is zo moe, slaapt en slaapt. Ik nietHet is gauw maandag, maar nog niet snel genoeg. En dan moeten we wachten tot 30 september op de uitslag(tenzij het echt dringend is natuurlijk)
Hij is 10 jaar ouder dan ik, maar nog piep; 43
Het is toch ronduit absurd dat je 6 weken moet wachten op een uitslag..en maar vol houden dat de Nederlandse gezondheidszorg zo geweldig is..niet echt als je het mij vraagt
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ehhhm ja....TMG1961 schreef: Dat is wat ik niet begrijp..waarom moet het 6 weken duren voordat je de uitslag krijgt. Zo iets vindt ik dus absoluut onacceptabel..wat doen ze in die 6 weken..vakantie vieren?
Het is toch ronduit absurd dat je 6 weken moet wachten op een uitslag..en maar vol houden dat de Nederlandse gezondheidszorg zo geweldig is..niet echt als je het mij vraagt
Toen ik ietwat hard tetterde SEPTEMBER? (ik realiseerde mij pas dat ze september zei, toen ik het op wilde schrijven, ik vond 30 augustus eigenlijk al aan de late kant
Tja, prioriteit was voor ons zsm die echo. Als daar dan iets uitkomt waarop direct actie moet worden ondernomen, dan gebeurt dat, uiteraard, ook.
- Angelique
- 5-sterren

Gloeiende gloeiendeInge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Jeetje dat is schrikken zeg, en hij is pas 43Inge en Bono schreef: Bedankt allemaalWe zijn ons helemaal naar geschrokken. Schoonouders, tante, oom, oma; allemaal hartklachten voor hun 65e
Hij is zo moe, slaapt en slaapt. Ik nietHet is gauw maandag, maar nog niet snel genoeg. En dan moeten we wachten tot 30 september op de uitslag(tenzij het echt dringend is natuurlijk)
Hij is 10 jaar ouder dan ik, maar nog piep; 43
Kan me indenken dat je daar niet van slaapt!
Sterkte maandag en nog meer sterkte met wachten op de uitslag
Annemarie succes met je gesprek!
OT: ik ben aan vakantie toe
Wat een schrik Inge 
Kan me voorstellen dat je niet rustig slaapt en elke keer zoiets zal hebben van
is alles nog ok
Hoop dat de echo duidelijkheid geeft, maar dat duurt nog n paar dagen, sterkte ondertussen!

Kan me voorstellen dat je niet rustig slaapt en elke keer zoiets zal hebben van
is alles nog ok
Hoop dat de echo duidelijkheid geeft, maar dat duurt nog n paar dagen, sterkte ondertussen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Jeetje Inge dat is echt wel schrikken!! Veel sterkte!
Hier vrij vandaag. Ik denk dat ik wel kan wennen aan die Belgische feestdagen. [emoji2]
Hier vrij vandaag. Ik denk dat ik wel kan wennen aan die Belgische feestdagen. [emoji2]
Wat naar! Ik weet zo ongeveer hoe je je voelt, sterkte!Inge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Heel veel sterkte Inge en meneer Inge. 
OT: De zeeman is weer thuis. Flow ging door de geluidsbarriere toen ze hem weer zag.
OT: De zeeman is weer thuis. Flow ging door de geluidsbarriere toen ze hem weer zag.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Och jee, jij ook sterkte!Tanna schreef: Wat naar! Ik weet zo ongeveer hoe je je voelt, sterkte!
Sterkte voor Inge en meneer Inge
. Het is heel eng om deze situatie te zitten, maar mijn ervaring is wel echt dat als het spoed nodig heeft en ook spoed geregeld wordt.
OT: twee rondjes met Oscar, buikje gaat langzaam de goede kant op. Laatste behandeling fysio gehad, boodschapjes gedaan, voor Oscar parelhoen gemalen en even met hem geoefend. Het gaat nog niet zo goed, maar ik heb nog 3 dagen.
OT: twee rondjes met Oscar, buikje gaat langzaam de goede kant op. Laatste behandeling fysio gehad, boodschapjes gedaan, voor Oscar parelhoen gemalen en even met hem geoefend. Het gaat nog niet zo goed, maar ik heb nog 3 dagen.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Heel veel sterkte! Hopelijk valt het meeInge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
- Inge en Bono
- 5-sterren

Net toch maar even naar de ha geweest, beter vandaag dan in het weekend, er is gewoon geen verbetering. Mike heeft een bètablokker voorgeschreven gekregen.
Dat houden wij ons ook voor inderdaadKaela schreef: Sterkte voor Inge en meneer Inge. Het is heel eng om deze situatie te zitten, maar mijn ervaring is wel echt dat als het spoed nodig heeft en ook spoed geregeld wordt.