Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mijn cursus was best wel leuk, agressie training van een oud politie agent, met heel weinig theorie maar vooral gesprekken, dialogen, oefeningen en discussies. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker dan. [emoji55]Ronald schreef: En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."
Gloeiende, gloeiende...
Sorry dat ik het zeg, maar weer zo'n domme doos die zonder uitkijken en zonder richting aan te geven wegrijdt van een parkeerplaats naast een fietspad.
Gelukkig valt de schade mee.
Nou zeg, is het domme idioten achter het stuur dag in Leeuwarden vandaag ofzo? (kan ik veilig zeggen, ik heb alles op de fiets gedaan vandaagRonald schreef: En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."
Gloeiende, gloeiende...
Sorry dat ik het zeg, maar weer zo'n domme doos die zonder uitkijken en zonder richting aan te geven wegrijdt van een parkeerplaats naast een fietspad.
Ik denk het wel... Wat een %#$@%@##%Kaela schreef: Nou zeg, is het domme idioten achter het stuur dag in Leeuwarden vandaag ofzo? (kan ik veilig zeggen, ik heb alles op de fiets gedaan vandaag)
[quote="Ronald"]
En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."
Gloeiende, gloeiende...
Pfffff gelukkig is het goed afgelopen!!
Dochterlief,sterkte en beterschap morgen met de vreselijke spierpijn!
En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."
Gloeiende, gloeiende...
Pfffff gelukkig is het goed afgelopen!!
Dochterlief,sterkte en beterschap morgen met de vreselijke spierpijn!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Tjissus Ronald, dan zakt je hart ook even door de plavuizen.
Gelukkig is het goed afgelopen!
Wat hebben ze gedaan ??Kaio schreef: Zo ik is weer terug. Die verdovingsspuiten doen pijn! Denk dat de hechtingen ook wel wat pijn gaan doen als de verdovingen uitgewerkt zijn. Hmmm Traumeel geslikt en alvast bij de hand houden.
Ben blij dat het achter de rug is.
Ronald,
Dat kun je wel stellen ja... Gelukkig werkte ik vandaag in het altijd mooie Lwd, dus ik was snel thuisAnne in Duitsland schreef: Tjissus Ronald, dan zakt je hart ook even door de plavuizen.Gelukkig is het goed afgelopen!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Pffff, wat een toestand.Ronald schreef: Dat kun je wel stellen ja... Gelukkig werkte ik vandaag in het altijd mooie Lwd, dus ik was snel thuis![]()
Evengoed een
Toen ik zojuist op de e-mail antwoordde en vriendelijk bedankte voor het interesse, en de uitnodig beleefd afwees, kwam er een autoresponder dat de betreffende afzender morgen niet op kantoor is. Afzeggen kan tot 29-01...
Gelukkig dat het goed is afgelopen. Maar wat ik nou echt niet snap hè. Het zijn altijd van die dure bakken. Daar zit toch ook een handsfree kit in denk ik dan ??? Die zit zelfs in de walvis... En anders zit er bij elke foon een oortje. Gebruik die dan!!!!Nynke schreef: Da's schrikken Ka !!!![]()
![]()
Klojo's met die telefoons !!! En die rijden altijd in van die patserbakken ...
* bozemodusuit*
Dat snap ik ook niet zhiva. Voor 30 euro heb je een telefoonhouder voor elke auto en als je zo'n auto rijdt zou dat er toch wel vabaf moeten kunnen. Maar het gaat niet om het geld, het gaat erom dat zulke types denken dat de wereld van hun is en de rest kan oprotten. Die jongen heeft helemaal niet door dat hij mijn geliefde (en onbehandelbare! Geeft me echt extra nachtmerries bij dit soort dingen) huisdier bijna de vernieling inrijdt. Hij ziet alleen maar een vervelende trage fietser die hem in de weg zit.
Pfff wat schrikken met die idioten achter het stuur 
OT: dan verbrand je nog even flink je voeten door ze vergeten in te smeren op de laatste echte dag *auw*
OT: dan verbrand je nog even flink je voeten door ze vergeten in te smeren op de laatste echte dag *auw*
Nee joh dat kost extra. Een oortje nee joh daar kun je niet mee gezien worden!zhiva schreef: Gelukkig dat het goed is afgelopen. Maar wat ik nou echt niet snap hè. Het zijn altijd van die dure bakken. Daar zit toch ook een handsfree kit in denk ik dan ??? Die zit zelfs in de walvis... En anders zit er bij elke foon een oortje. Gebruik die dan!!!!
* bozemodusuit*
Ojee. Schrikken. Gelukkig dat het meevalt. Vandaag ook nog steeds?Ronald schreef: En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."
Gloeiende, gloeiende...
Wat moedervlekken in hals en gezicht weggehaald waar ik regelmatig last van had en sommige groeiden. Verder niks aan de hand met ze, maar toch. In het gezicht een onder het oog en 2 op mijn lip aan beide kanten. Nouja manlief moest gisteren naar de winkel voor rietjes want ik had zo een dorst en kon dus niet drinkenNynke schreef: Wat hebben ze gedaan ??
Doet nog steeds wel pijn maar is al beter dan gister
Dat klopt helemaal. Juist die types in een dure leasebak denken dat. Terwijl de auto van de bank isKaela schreef: Dat snap ik ook niet zhiva. Voor 30 euro heb je een telefoonhouder voor elke auto en als je zo'n auto rijdt zou dat er toch wel vabaf moeten kunnen. Maar het gaat niet om het geld, het gaat erom dat zulke types denken dat de wereld van hun is en de rest kan oprotten. Die jongen heeft helemaal niet door dat hij mijn geliefde (en onbehandelbare! Geeft me echt extra nachtmerries bij dit soort dingen) huisdier bijna de vernieling inrijdt. Hij ziet alleen maar een vervelende trage fietser die hem in de weg zit.
Ik rij zelf altijd met een oortje in want ik word nogal eens gebeld onderweg. En zelfs dan merk ik weleens dat ik op dat moment minder geconcentreerd rijd
Neem je pijnstillers op tijd "Zhiva" !!!
OT: Prima ochtendrit gehad en netjes gewacht op een kudde overstekende eenden