Fantastisch! Wat is dit geweldig voor julliett-tjes schreef:Inmiddels zijn we bezig met om de dag een kwart. En het gaat nog steeds goooeeeed.
Chendo is echt weer zichzelf aan het worden. Rent weer de tuin in met een speeltje, trekt Balou weer de haren uit zijn kop en is weer in gewicht toe aan het nemen.
Zaterdag gaan we naar Tannetje om te kijken of we hem nog kunnen ondersteunen met iets.
Bloed prikken doe ik over een paar weken als hij helemaal van de pred af is.
Chendo , foto pagina 47
Moderator: Lizzy
Re: Chendo, Pancreatitis
Zo fijn om dit te lezen! Knuffel voor Chendo.
Oooooh wat fijn! Ben heel blij voor jullie!
Nog niet gereageerd . Maar wat een fijn bericht zeg !
Goede berichten...heen fijn 
-
judith1967
- 5-sterren

Goedzo houden zo!!!!!
Re: Chendo, bij Tannetje geweest
Vandaag zijn we bij Tannetje geweest. Ze vond Chendo er goed uit zien. Ze heeft hem helemaal na zitten voelen. Hij voelde goed. Hij heeft nieuwe Chinese kruiden gehad, ditmaal gericht op zijn milt en pancreas, voor de energie.
Tannetje kent wel osteopatische handelingen, die heeft ze ook gedaan, maar het advies is ook om een goede osteopaat te zoeken.
Verder heeft ze Balou ook behandeld, hij heeft schijnbaar pijn in zijn rug, ze heeft hem met de laser behandeld. Hij heeft dus dringend behoefte aan een osteopaat.
Zijn hele rug voelde heel warm, en ook zijn nek.
Tannetje kent wel osteopatische handelingen, die heeft ze ook gedaan, maar het advies is ook om een goede osteopaat te zoeken.
Verder heeft ze Balou ook behandeld, hij heeft schijnbaar pijn in zijn rug, ze heeft hem met de laser behandeld. Hij heeft dus dringend behoefte aan een osteopaat.
Fijn dat Tannetje ze weer even goed onder handen heeft genomen. Bedoel je met laser behandelingen acupunctuur met laser?tt-tjes schreef:Vandaag zijn we bij Tannetje geweest. Ze vond Chendo er goed uit zien. Ze heeft hem helemaal na zitten voelen. Hij voelde goed. Hij heeft nieuwe Chinese kruiden gehad, ditmaal gericht op zijn milt en pancreas, voor de energie.
Ja, volgens mij is dat acupunctuur met laser. Balou vond het niet fijn toen ze hem na aan het voelen was, met de laser ontspande hij en ging er bij liggen.Lizzy schreef:Fijn dat Tannetje ze weer even goed onder handen heeft genomen. Bedoel je met laser behandelingen acupunctuur met laser?
Nu nog op zoek naar een goede osteopaat in de buurt.
Ah ja, dan denk ik dat het inderdaad acupunctuur met laser is, dat vinden ze vaak erg ontspannend!tt-tjes schreef:Ja, volgens mij is dat acupunctuur met laser. Balou vond het niet fijn toen ze hem na aan het voelen was, met de laser ontspande hij en ging er bij liggen.
Nu nog op zoek naar een goede osteopaat in de buurt.
Ja lastig he.... Er zitten er wel over Nederland verspreid.
Ja, maar hier bij mij in de omgeving niet echt. Tannetje had het over Martine Burgers maar dat zij het ook erg druk heeft. Die zit nog het meest in de buurt maar is ook een uur rijden.
Tannetje gebruikt dit volgens haar site; http://www.centrumoase.nl/pages/40/thor-laser-therapy/
Carole merk je al wat verschil na jullie bezoek aan Tannetje, of is dat nog te vroeg?
Ben wel benieuwd want misschien dat die thor laser therapy wel wat voor Tous is, voor zijn rug.
Carole merk je al wat verschil na jullie bezoek aan Tannetje, of is dat nog te vroeg?
Ben wel benieuwd want misschien dat die thor laser therapy wel wat voor Tous is, voor zijn rug.
Ja, ik merkte 's avonds al verschil. Normaal als ik aan zijn rug kwam trok hij helemaal krom, en dat was 's avonds al een stuk minder.zurca schreef:Tannetje gebruikt dit volgens haar site; http://www.centrumoase.nl/pages/40/thor-laser-therapy/
Re: Chendo, Pancreatitis, terug bij af
Vandaag weer bloed laten prikken omdat Chendo al een week anders was en zaterdag zijn eten liet staan.
We zijn weer terug bij af, alle leverwaarden zijn weer heel hoog. Uitslag van galzuren en pancreas krijg ik over een paar dagen.
Hij is weer terug op de prednison

We zijn weer terug bij af, alle leverwaarden zijn weer heel hoog. Uitslag van galzuren en pancreas krijg ik over een paar dagen.
Hij is weer terug op de prednison
Re: Chendo, Pancreatitis, terug bij af
tt-tjes schreef:Vandaag weer bloed laten prikken omdat Chendo al een week anders was en zaterdag zijn eten liet staan.
Hij is weer terug op de prednison![]()
Wat een kl*te bericht
Betekent dit voortaan altijd op de prednison...?