Kaio schreef:Dan doe ik het gewoon! Wilde zeker weten dat we niet dubbel zitten te doen

Oh dat zou super zijn.
Ik vind het namelijk best een belasting om alles te bereiden na een werkdag. Als het in het nederlands is dan is dat laagdrempeliger.
Vandaag ben ik weer gaan werken en ik trek het echt niet. Tussendoor al een banaan genomen. Het was (zoals altijd) enorm druk. Dre hele dag keihard gewerkt. Vanmiddag om 16.30 merkte ik dat ik enorm humeurig werd, toen heb ik eerst nog een kop thee genomen. De andere dagen hielp me dat over zo'n hongermoment heen, maar nu niet. Toen heb ik om 1700 uur maar zo'n nahd reepje genomen en dat gaf snel energie.
Dat had ik nodig, want ik wil perse die 5 dagen volmaken en ik had anders echt geen puf gehad om met Sofi te wandelen en daarna te juicen.
Die pear and parsnip vind ik erg lekker, alle sapjes vandaag vind ik lekker trouwens.
Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.
Met het soep programma wil ik misschien wel meedoen, alleen ga ik niet zoveel verschillende sapjes op een dag maken 2x2 sapjes en een shot maken is voor mij de max.
Ik vraag me dus af hoe je uitgebalanceerd door kunt gaan?
Misschien van het weekend even wat 'normaler eten' 's avonds.
Hoe doen jullie dat?