Nee dat gaat niet want dat is het vaste excuus van mijn collegaeelke schreef:Oh sorry dan kan ik niet want dan heb ik een uitvaart
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
In en in.Angelique schreef:Jij bent echt slecht
Juist wel! Dan is er begripKim_S schreef: Nee dat gaat niet want dat is het vaste excuus van mijn collega
Oja!eelke schreef:In en in.![]()
Juist wel! Dan is er begrip
België heeft inmiddels ook een wachtlijst zie ik...
Er zit een bromvlieg binnen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic
Je hebt geen katten zeker........?eelke schreef:Er zit een bromvlieg binnen
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Re: RE: Re: Klaagtopic
Nee, en Joep is bang van zoemende dingen sinds ie geprikt is.hannabelgje schreef:Je hebt geen katten zeker........?
Maar ik bedacht dat ik een nieuwe vliegenmepper had. Een kleine uitschuifbare, en dat ding doet het goed! Dus einde vlieg.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Klaagtopic
Goed bezig!eelke schreef:
Nee, en Joep is bang van zoemende dingen sinds ie geprikt is.
Maar ik bedacht dat ik een nieuwe vliegenmepper had. Een kleine uitschuifbare, en dat ding doet het goed! Dus einde vlieg.
Is Duitsland geen optie? Keulen is voor jou waarschijnlijk net zo ver als AntwerpenKim_S schreef:Oja!![]()
België heeft inmiddels ook een wachtlijst zie ik...
http://www.livenation.de/artist/metalli ... =metallica
Edit: dat lijkt ook bijna allemaal uitverkocht...
-
Martine-Tom
Vooraan bij een concert staan (geluksmoment) aan een veel te hoog podium waardoor je continue omhoog kijkt, en dan artrose in je nek hebben
Zo niet fijn!
Na een nummer of 5 wist ik al niet meer waar ik het zoeken moest...en ze waren nog niet eens halfverwege
Ik heb het volgehouden en erg naar mijn zin gehad...maar zoals Blof zegt "spijt heb je morgen maar" geloof dat dat wel uit gaat komen ja
Zo niet fijn!
Na een nummer of 5 wist ik al niet meer waar ik het zoeken moest...en ze waren nog niet eens halfverwege
Ik heb het volgehouden en erg naar mijn zin gehad...maar zoals Blof zegt "spijt heb je morgen maar" geloof dat dat wel uit gaat komen ja
Wilde ik voor morgen een goedkoop treinkaartje van de appie kopen, zijn er werkzaamheden op het traject. Zou ik een stuk met een bus moeten en vervolgens 3 keer over moeten stappen. Wat op de heenweg nog te doen is, maar op de terugweg niet meer zo lollig is. Bummer....
Herkenbaar, niet de artrose maar fock wat is het klote om een halve dag omhoog te staren en daarna je hoofd niet meer naar beneden te krijgenMartine-Tom schreef:Vooraan bij een concert staan (geluksmoment) aan een veel te hoog podium waardoor je continue omhoog kijkt, en dan artrose in je nek hebben![]()
Zo niet fijn!
Na een nummer of 5 wist ik al niet meer waar ik het zoeken moest...en ze waren nog niet eens halfverwege![]()
Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven
Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open…
We wilden juist een stap verder gaan en de kozijnen laten vervangen maar dit heeft nu eerst prioriteit… baal als een stekker
We wilden juist een stap verder gaan en de kozijnen laten vervangen maar dit heeft nu eerst prioriteit… baal als een stekker
Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven
Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open…
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

El_Kato schreef:Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer bovenDie hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open…
![]()
Wat balen
Het is geen kit-probleem?
Zou zoveel makkelijker zijn
Oo getver lekkage's altijd zo'n nachtmerrie.El_Kato schreef:Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer bovenDie hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open…
![]()
Over nachtmerries gesproken vannacht ook weer zo'n leuke