BPWR sim only

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR sim only

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

hannabelgje schreef: wo 30 dec 2020, 22:37 Nou mijn ervaring is anders. Bij ons gaat alles online en bij iedereen tegelijk en het werkt allemaal super vlug. Wij zitten er met zo'n 40 man tegelijk op. Nooit problemen of dat het trager werkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wij werken normaal gesproken met 1000+ mensen in 1 pand. En de enige twee functies die niet continu met conputers werken zijn de schoonmakers en kantinepersoneel Daar zal toch wel meer dan 1 glasvezelkabeltje liggen?
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Kaela schreef: do 31 dec 2020, 06:46 Wij werken normaal gesproken met 1000+ mensen in 1 pand. En de enige twee functies die niet continu met conputers werken zijn de schoonmakers en kantinepersoneel Daar zal toch wel meer dan 1 glasvezelkabeltje liggen?
Haha....inderdaad, daar ligt een halve centrale, dat kan niet anders
Bij ons hetzelfde hoor, een netwerk waar permanent 3000+ aansluitingen op werken.....daar gaat 1 kabeltje het echt niet mee doen hoor ;)
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Kaela schreef: do 31 dec 2020, 06:46 Wij werken normaal gesproken met 1000+ mensen in 1 pand. En de enige twee functies die niet continu met conputers werken zijn de schoonmakers en kantinepersoneel Daar zal toch wel meer dan 1 glasvezelkabeltje liggen?
Wij hebben vanaf onze werkplek geen toegang tot internet, dat moet via een speciale virtuele desktop in een geïsoleerde omgeving. Maar volgens mij zijn dat maximaal 4.000 gelijktijdige gebruikers (op een gebruikerstotaal van zo'n 65.000). En als het te druk wordt, stopt het gewoon met werken. Alleen als je heel, heel, heel speciaal bent, kun je voorrang krijgen bij internetgebruik.

Plaats reactie