BPWR sim only

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

BPWR sim only

sam28
5-sterren
5-sterren

BPWR sim only

Bericht door sam28 »

Ik zie wel eens een BPWR topic voorbij komen met super handige tips en ik mag een nieuw abonnement afsluiten en kom er niet uit.

Ik zit al jaren bij Ben maar Ben heeft ook al jaren dat ik soms geen bereik heb. En als ik nou in noordoost Groningen zou wonen begreep ik dat nog maar ik woon in Utrecht stad en werk in Amsterdam stad. Dus dacht ik dat het tijd werd voor een andere aanbieder.
Ik vond Simyo maar de recensies zijn dramatisch. Daarna vond ik Youfone maar ook daar zijn recensies niet super goed.

Vroeger was is Orange fan maar dat bestaat niet meer. Vodafone ben ik lid van geweest maar die vond ik belachelijk duur en geen idee waar die kosten dan vandaan kwamen.

Ik weet het dus niet meer. Ik wil graag onbeperkt kunnen bellen of een grote belbundel en een internet bundel van 10gig of meer.

Waar zitten jullie bij en wat zijn jullie ervaringen? :biggrin2:
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Re: BPWR sim only

Bericht door Tibbies »

Orange is volgens mij T-mobile geworden.

Ik zit bij Youfone en ben er erg tevreden over.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Wij hebben alles bij kpn. En dat is een redelijk dure aanbieder, maar wel goed bereik en doordat we er alles hebben toch wel wat voordelen. Zo hebben we spotify, kunnen we mb’s delen en worden onze mb’s in het abbo verdubbeld. Daarmee heb ik 10 gig en onbeperkte bellen voor 22,50 per maand.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Aan mij heb je niks, ik heb al Ben sinds het begin van Ben :P

Zakelijk heb ik zowel Vodafone als KPN gehad, en met beide ook echt niet overal bereik, net als met Ben.

Nou woon ik wel in de buurt van Noordoost-Groningen... :biggrin2:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Ik had Simyo een aantal jaar, ik was daar heel tevreden over. Ik heb nu Simpel: die kwam met een leuke aanbieding, ook heel tevreden over.

Edit: ik heb nog even gekeken, maar Simpel heeft geen 10+gig abonnement. Simyo wel 15gig + onbeperkt bellen nu voor €18 (geen aandelen, dan was ik wel gebleven natuurlijk :biggrin2: )
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op za 26 dec 2020, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Ik lees even mee. Ik heb nog een T-Mobile abonnement, onbeperkt bellen en 5GB per maand. En dat kost me dan bijna € 19. Dekking is niet altijd even optimaal,om het maar zo te zeggen. Maar ja, dat is KPN hier ook (werktelefoon).

Dus als jij nou een mooie aanbieding scoort, Sam ::)
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Wij hebben sim only van kpn, voor 12,50 per maand, onbeperkt bellen, internetbundel weet ik niet maar daar ga ik nooit overheen. Nog niet meegemaakt dat ik geen bereik had en vóór corona kwamen we toch regelmatig in alle hoeken van het land!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik heb Tele 2 , onbeperkt bellen en prima bereik . Internetbundel weet ik niet precies. Maar ik ga er toch niet overheen
Kost me € 11 per maand
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Ik weet niet wat je in gedachten hebt.. maar ik ben heel tevreden met tele2

Heb even gekeken .. onbeperkt bellen is €5 bovenop je internetbundel
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wij hebben Vodafone sim only en omdat we in huis Ziggo hebben krijg je korting en verdubbeling van je data.
Meneer betaald € 11,00 en ik wat meer, maar ik bel meer voor mijn werk.

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik heb nu Simyo prepaid. Ik wil dat gaan overzetten naar sim-only. (zodat ik ook een internetbundel heb)
Simyo maakt gebruik van KPN netwerk. Ik woon op het grensgebied net in Duitsland, daar werkt zowat alleen KPN dus.
ML heeft met zijn dure internationale bedrijfsabbo van vodafone bijna nooit bereik in de omgeving, maar alhoewel dat gaat de laatste tijd juist wel beter, zal wel een mast bijgekomen zijn hier.

Duurste sim only met 15 GB internet bij Simyo is inderdaad 18 euro. Maar ik zou niet weten waar ik dat voor nodig heb. Dus voor de goedkoopste bij elkaar kan ik daar 9 euro kwijt zijn, valt mee. En tot einde van jaar hebben ze geen aansluitkosten.

Als ik de rest van de prijzen hier zie hou ik het lekker bij simyo aangezien ik nog nooit problemen met bereik heb gehad ;)
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Ik heb sim-only van Hollandsnieuwe (gebruikt netwerk van Vodafone) en betaal voor 2000 mb € 8.72
Door de combi met Ziggo thuis heb ik ook nog 1000mb gratis erbij en heb meeeeeeer dan genoeg aan die 3000mb
Niet dat ik zo heel erg veel doe met mijn mobiel, maar zelfs als ik op vakantie ben en dus veel meer gebruik redt ik dat zat

Ook altijd overal goed bereik, zowel in Nederland als over de grens
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Ik heb een all in huurprijs en daar zit internet bij in en die lui zijn verschrikkelijk en het internet bagger. Ik kan geen ander internet oversluiten dus ik kan ook niet een combipakket met internet thuis oid afsluiten.

Ik ben al jaren lid van Ben, op zich tevreden hoor maar wat netwerkproblemen.
Inge en Bono schreef:Ik had Simyo een aantal jaar, ik was daar heel tevreden over. Ik heb nu Simpel: die kwam met een leuke aanbieding, ook heel tevreden over.

Edit: ik heb nog even gekeken, maar Simpel heeft geen 10+gig abonnement. Simyo wel 15gig + onbeperkt bellen nu voor €18 (geen aandelen, dan was ik wel gebleven natuurlijk :biggrin2: )
De aanbieding van Simyo heb ik idd gezien. Vandaar dat ik ook recensies ben gaan lezen want dat leek me wel wat.
Alleen was de ene nog dramatischer dan de ander. :biggrin2:

Ronald, een vriendin van me heeft ook een tijd T-mobile gehad en had daar ook veel gedoe mee met netwerk. Die woon echt in het centrum Utrecht. Heel bijzonder dus.
Ik zal hier opschrijven wat het is geworden of dat ik toch bij Ben blijf.
;D

Ik heb nu 5000MB internet en ik stream muziek onderweg van en naar mijn werk. Dat kost enorm veel data. Plus is het internet enorm slecht in huis dus zou het ook fijn zijn wat meer data te hebben zodat ik via mijn mobiele netwerk kan internetten op de laptop en dus ook filmpjes kijken.

Ik zie wel echt aanbieders voorbij komen die ik nog niet had bedacht!! Super fijn.
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Heb je al bij Simpel gekeken? Daar hebben wij onze abonnementen, ikzelf 6gb internet en onbeperkt bellen voor 10’euro per maand. Zij gebruiken het T Mobile netwerke en ik heb nooit problemen met slecht bereik oid
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Wij hebben allebei Simyo sim only. (kpn netwerk)
Ik heb per maand 1000MB en 300 belminuten en heb daar meer dan genoeg aan. Het kost 9 euro per maand.
Ml betaald 7 euro voor 1000MB en 100 belminuten en heeft daar ook meer dan genoeg aan.

Plaats reactie