Hihi weer een erger-antwoord van mij ergens gevonden nadat iemand goed bedoeld advies had gegeven zonder het topic door te lezen...

shame on me! Maar in dat antwoord stonden alle dingen die we hebben geprobeert, dus ik plak ze hier ook maar even neer!
"Wat ik al zei...we zijn al 2 jaar bezig (dat was dus al 2 jaar terug) ...waaronder ook met een dermatoloog, een reguliere DA en een homeopatische DA...Ik heb een hele medicijnkast vol staan alleen voor de hond...rimadyl, cefaral, prodier huidjeuk, woundcream van espree, malaseb, cortavance, ehmm teatree, kamillethee, vaseline, groene biotex, honingzalf, groene leem, ehmm...visolie, borageolie, drainage compositum, puur pollen...echinacea met cat's claw, betadinezalf, hametumzalf..ik ben zelfs een hele aloe vera kwekerij begonnen!!...schoenen, sokjes, kap...inzwachtelen...immunotherapie dmv allergenen inspuiten..In Utrecht een traject van meer dan een jaar doorlopen...ehm...2 keer een eliminatiedieet...Er zijn verschillende schraapsels en biopten afgenomen en ze heeft een tijdje Prednoral gehad waar het ook weer gewoon doorheen kwam"
Ondertussen zijn we ook met bachbloesems bezig geweest, en T-touch...Dat helpt voor et koppie, maar niet voor et lijffie...
En dan nu dus de holistisch DA..

wat een verhaal zeg...en dit is alleen nog maar dr allergie verhaal...lekker kneusje van mij!