Bedankt voor jullie hartelijke reacties

Inderdaad leef je altijd meer mee, omdat je het jammer genoeg ook in levende lijve meemaakt.
Sirius vierde gisteren zijn 1e verjaardag !!! Ik heb hem ondertussen op ongeveer 3kg100 gekregen en ben hier reuze blij mee. Je voelt z'n ribbetjes al wat minder uitsteken..
Gisteren zijn we voor het eerst "clickertraining" gaan volgen. Ik moest hiervoor natuurlijk snoepjes mee hebben. Ik heb gedroogde eend (je kan dat zo in de handel in zakjes verkrijgen) meegenomen en hem echt het minimum gegeven.
Maar vanmorgen was het mis.... Sirius smekte en klefte weer met z'n bekje en wou niets eten

Ik gaf hem wat Zantac en deze middag was het weer over..... geen gesmak meer, en hij heeft een flinke portie vis opgesmikkeld....
Ik had een aantal weken een droogmachine gekocht, maar nog een tijd gehad er wat mee te doen. Ze staat hier nu te draaien met zalm erin... Ik hoop dat hij deze "snoepjes" lekker zal vinden.
Heeft er iemand een idee hoelang dit apparaat moet aanstaan? Het bijgeleverde boekje geeft enkel tijd aan voor groenten of fruit.
Groetjes
Hilde