Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 35
Moderator: Lizzy
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Ja, morgen zeker weer meten. Wat bedoel je met "foutje"?
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Ik had een bericht wat voor de bar bedoeld was hier neergeplemd dus foutje 
Uurtje geleden gemeten en weer hoger 9,3 
Ze blijft wel erg schommelen.
Bizar gewoonHitam schreef: Ze blijft wel erg schommelen.
Oh das nie zo erg dan!tieneke schreef: Ik had een bericht wat voor de bar bedoeld was hier neergeplemd dus foutje
Maar 't zou wel fijn zijn wanneer de waardes 'n beetje in dezelfde goeie nummers zouden blijven, wel 'n rollercoaster zo...
Vandaag 4,3 dus morgen weer meten....vandaag heeft ze weer lekker door de sneeuw gebanjerd en zich kostelijk geamuseerd met de vele wildsporen 
Gelukkig blijft Tara gewoon genieten.
Hoop toch dat je haar stabiel krijgt, je moet er af en toe wel moedeloos van worden zoals ze op en neer schommelt.
Hoop toch dat je haar stabiel krijgt, je moet er af en toe wel moedeloos van worden zoals ze op en neer schommelt.
-
De Geijsjes
- 5-sterren

De normale waarden voor de bloedsuikerspiegel liggen tussen 3,4 en 5,7 mmol/dL voor katten en 3,9 en 5,5 voor honden. Let wel, dit zijn waarden voor dieren zónder diabetes. De nierdrempel, de bss-waarde waarboven de nieren suiker beginnen door te laten naar de urine, is voor katten ongeveer 14 mmol/L en voor honden 10 mmol/L.De Geijsjes schreef:dat is wel een mooie score toch? Wat is eigenlijk een normale score?
Dus dit is wel te laag voor de begrippen
Het blijft moeizaam allemaal en ik ben heel erg voorzichtig met haar en lig er vaak wakker van, mijn vader had ook diabetes en heeft waarschijnlijk door te lage bloedsuiker zijn hartstilstand gehad in combinatie met een hypo, hij wilde niet zelf bloedprikken etc dus dit ging op aandringen van mijn moeder allemaal spaarzaam en mondjesmaat en op de dag van zijn hartstilstand was hij al niet lekker en nam nog maar een suikertje zonder te testen tot het een paar uur verder te laat was
Onze vorige Lenberger Kobus had ook diabetes en hij had dus een hypo met een waarde die niet meer te meten was....het was een vreselijke aanval die ik nog steeds voor me zie
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
och wat een zorgen zo steeds he... 
[quote="danielle1980"]
[/quote]
Ja heel de dag loop ik haar met argusogen in de gaten te houden...word er zelf vaak moe van hoe gecontroleerd ik ben ....
Het enige goede is dat ze vreselijk is opgeknapt en iedere dag lekker geniet op haar manier en dit gelukkig ook uitstraald.
[/quote]
Ja heel de dag loop ik haar met argusogen in de gaten te houden...word er zelf vaak moe van hoe gecontroleerd ik ben ....
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="tieneke"]
Het enige goede is dat ze vreselijk is opgeknapt en iedere dag lekker geniet op haar manier en dit gelukkig ook uitstraald.
[/quote]
en daar gaat t toch om
[/quote]
en daar gaat t toch om
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Hoe gaat het nu met haar?
Nog steeds goed maar nog steeds met schommelingen, eergisteren weer 3,2 net als een paar dagen eerder....gisteren ineens 9,3..... vandaag heb ik geen bloed geprikt, meestal prik ik nu om de dag.De Geijsjes schreef: Hoe gaat het nu met haar?
Ze loopt nog lekker mee en gisteren en vandaag iets langer gewandeld omdat ze dit zelf aangeeft.
Ze rent stukken en is nog steeds vrolijk....