Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Fijn! Dat hij goed eet, lief gaat slapen en minder bang wordt. Dat gaat helemaal goed komen.Kim_S schreef:Het gaat al veel beter!![]()
Hij slaapt door 's nachts, en piept niet langer dan 2 minuten als hij in de bench moet voor zijn verplichte slaapje. Hij barft volledig en eet zelfs met smaak zijn groentemix![]()
Hij vindt de schapen en pony's al minder spannend, de katten nog wel een beetje maar daarbij is hij ook al rustiger.
En, hij heeft net 10 minuten ontzettend leuk met de buurhond gespeeld! Die hebben ze nog niet zo lang, en ze blaft altijd zo hard als ik voorbij loop. Maar ze was zo lief met Atz, echt heel fijn!
Uiteraard bijt hij in alles, doet hij zijn eigen zin, en is het een ontzettende draak af en toe, maar ja, wij wilden een puppy
Hij is leuk met de kidsHope schreef:Fijn! Dat hij goed eet, lief gaat slapen en minder bang wordt. Dat gaat helemaal goed komen.
Hoe is hij met de kids?
Leuk!Kim_S schreef:Hij is leuk met de kids![]()
Zet nog wel regelmatig zijn tanden in handjes, sloffen en broekspijpen, maar dat wordt al minder. Anke vindt dat niet zo schokkend, Fenna wenst niet gebeten te worden![]()
Hij komt wel bij ze knuffelen, speelt trekspelletjes met ze, en op school weet hij feilloos naar welk kind hij toe moet rennen![]()
Tis echt een lekker ventje!

Ik ook! Ik ben ernstig van mening dat hij nóg meer camera training nodig heeft. Tenslotte duurt het echt even voor zo'n pupke daar goed aan gewend is hoor!Radja schreef:Oooooooooh ben verliefd! Dat koppie![]()
![]()
![]()

+1!constance.blokzijl schreef:Weet je Kim, je vergeet ook gewoon hoe pittig het eigenlijk is zo'n puppetje.... Tenminste dat merk ik wel, tuurlijk is het ook heel leuk een pupje, maar het is ook echt wel pittig hoor! En ik baal hier ook wel eens enorm, als ik weer niet snel genoeg ben en Harry piest al op de mat....
Maar Atz doet het super goed, dus het komt ook heus wel goed!

[emoji16] ik werd van de week wakker met mijn pyama broek aan, dat heb ik eigenlijk alleen in de winter. Hij ligt dus wel voor het grijpen voor als ik er voor Harry uit moet.Hope schreef:
+1!
Ik weet nog dat Nelson zijn plas niet op kon houden 's nachts en dat ik de eerste maanden dus elke nacht in mijn ochtendjas stond te rillen van de kou of zeiknat van de regen weer in bed lag en het ook echt gewoon niet altijd maar leuk en lief en gezellig vond.

constance.blokzijl schreef:[emoji16] ik werd van de week wakker met mijn pyama broek aan, dat heb ik eigenlijk alleen in de winter. Hij ligt dus wel voor het grijpen voor als ik er voor Harry uit moet.
Manlief vertelde dus dat ik wakker werd toen hij naar bed ging, ik boos was op hem dat hij niet zo onbenullig moest zijn en ik er nu dus zo uit moest voor Harry. Dus ik maar vast mijn broek aan zou doen.....
Hij probeerde nog een discussie met me aan te gaan tot hij door had dat ik eigenlijk nog sliep, toen heeft hij alleen maar ;sorry schatje, je hebt gelijk' gezegd [emoji23][emoji23]
Daar weet ik dus helemaal niets meer van, maar ik begreep dus echt niet waarom ik die pyamabroek aan had toen ik wakker werd!