Ahhh, wat lief dat je er naar vraagtDanny schreef: Lizzy en Leo hoe is het met jullie?
Genieten jullie nog een beetje van de laatste pupsels? En Biscuit en Linga???
Of hebben jullie het vooral moeilijk met het afscheid nemen?
Nog geen nieuw baasje voor Frou Frou gevonden?? ???
Ach ook wel weer een leuk vooruitzicht om straks met je eigen Stuk aan de slag te gaan qua opvoeding toch?
Met ons gaat het goed. We hebben het een paar dagen echt heel slecht gehad, met het uitvliegen van de pups. En nog barst ik regelmatig in tranen uit. Maar ja, dat hoort erbij.....
En dan houden we Stuk en Frou Frou over. Stuk blijft natuurlijk hier. En met Frou Frou hebben wij echt geen haast. Sterker nog, we denken er nog steeds of eigenlijk weer over om haar toch zelf te houden..... Dus ik heb na zaterdag mijn handen meer dan vol, aan Stuk en Frou
Ik zweer je dat ik al een paar nachten wakker lig van hoe ik Stuk en Frou in de nacht zindelijk ga krijgen! Die twee zijn natuurlijk gewend om 's nachts nog op de krant te sassen. En ik heb geen zin om die twee boven op de slaapkamer te gaan leggen in een bench. Zodat ze me wakker kunnen maken. Maar ik weet ook niet hoe laat ze moeten piesen. Dus om nou om zeg even 3 uur de wekker te zetten om ze te gaan laten piesen terwijl ze misschien dan nog niet moeten maar om 4 uur wel.... Hoe doen andere fokkers dat, die zelf pupsels aanhouden?