Meet Tinka! Nieuwe fotos!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Meet Tinka! Nieuwe fotos!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wat een schatje :smitten:

En ze is een prachtig hondje zeg!
Berna
4-sterren
4-sterren

Bericht door Berna »

Jantina schreef: Beauty! Show je haar morgen in Leerdam of ben je niet lid van KC Gorinchem?
uh nee.. ik doe eigenlijk niet aan shows. Alleen de shows die nodig zijn voor de fokkerij (als ze tzt gezond is enzo). Is er een show in Leerdam? Ik ben geen lid.. maar dat was wel leuk geweest.
Ruisje schreef: Prachtige foto's en wat een mooie meid!! En inderdaad bij de laatste foto wordt je verrast en zie je ineens dat ze nog een puppert is. :D
Grappig he.. het lijkt al heel wat. Maar zo naast haar grote vriend is ze nog klein. Ze groeit heel gelijkmatig op. Ze is doorgaans weinig 'uit model'.
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Ze droogt mooi op!  :smitten:
Berna
4-sterren
4-sterren

Bericht door Berna »

Borke schreef: Wat een mooie standfoto van zo'n jong ding  :biggrin2:
lucky shot hoor.. als je maar lang genoeg wacht kun je een keer zo'n foto maken  ;D
Esther Q
5-sterren
5-sterren

Bericht door Esther Q »

Ohw wat is ze al groot! En mooi!
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Wauw wat een mooie meid!  :-*
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Oh ze is werkelijk prachtig. Dat gespierde lijf..... :smitten: :smitten:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Wat een prachtige dame! Een Visla zou voor mij net niet een geschikte hond zijn, maar oei oei oei, wat vind ik ze gaaf!!!
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

Wat is ze mooi  :smitten:
Ze heeft een hele mooie kleur maar ik ben bevooroordeeld hoor  ;D

Gr Rian,ijuba,FYnn,Asani en Sies
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Oh wat een mooie dame al weer zeg!
Nicky en Pip
2-sterren
2-sterren

Bericht door Nicky en Pip »

Wat een prachtige meid zeg!

Ik vind dit ras zo mooi  :smitten:
Juul
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Juul »

Kaela schreef: Wat een prachtige dame! Een Visla zou voor mij net niet een geschikte hond zijn, maar oei oei oei, wat vind ik ze gaaf!!!
Waarom niet dan? Als ik zie wat jij met Oscar voor elkaar krijgt is een vizsla peanuts.
Juul
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Juul »

En inderdaad een prachtige dame! Daar kun je ook niet anders als verliefd op zijn  :-*
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Juul schreef: Waarom niet dan? Als ik zie wat jij met Oscar voor elkaar krijgt is een vizsla peanuts.
Haha, dank je. Maar vergis je niet, een groot deel van onze omgang met Oscar bestaat uit niets doen. Zowel voor zijn gedrag als nu voor zijn lijf heeft hij rustdagen nodig. Op die dagen doen we niets behalve rondjes om en max 2 km fietsen om hem wat in beweging te houden. En hij accepteert dat wonderwel gemakkelijk. Ik vrees dat een Vizsla veel meer van ons zal vragen, qua fysieke en mentale uitdaging.
Daarnaast heb ik de balle verstand van jacht en jachtpassie. Ik heb werkelijk geen enkel idee hoe een hond met zoveel jachtpassie te begeleiden. En Jachttraining ed trekt me ook totaal niet. Nu snap ik wel dat je een vizsla ook zonder jachttraining goed kunt opvoeden en blij kunt houden, maar het is gewoon mijn ding niet en dan lijkt een vizsla mij teveel van het goede.
Berna
4-sterren
4-sterren

Bericht door Berna »

Kaela schreef: Haha, dank je. Maar vergis je niet, een groot deel van onze omgang met Oscar bestaat uit niets doen. Zowel voor zijn gedrag als nu voor zijn lijf heeft hij rustdagen nodig. Op die dagen doen we niets behalve rondjes om en max 2 km fietsen om hem wat in beweging te houden. En hij accepteert dat wonderwel gemakkelijk. Ik vrees dat een Vizsla veel meer van ons zal vragen, qua fysieke en mentale uitdaging.
Daarnaast heb ik de balle verstand van jacht en jachtpassie. Ik heb werkelijk geen enkel idee hoe een hond met zoveel jachtpassie te begeleiden. En Jachttraining ed trekt me ook totaal niet. Nu snap ik wel dat je een vizsla ook zonder jachttraining goed kunt opvoeden en blij kunt houden, maar het is gewoon mijn ding niet en dan lijkt een vizsla mij teveel van het goede.
tja...van een vizsla win je het fysiek nooit. Die zijn nooit uitgerent en gespeeld.
Geestelijke uitdaging is wel een belangerijk ding. Met onze volwassen Vizsla doen we training in alle disciplines van de jacht. Dat biedt hem dusdanig veel uitdaging dat hij verder niets doet dan slapen. Mega lui is ie in huis.
Met Tinka hopen we dat ook te kunnen doen. Maar voorlopig is ze puppy en lekker ongehoorzaam.

Plaats reactie