Lizzy schreef:
Ik weet ook niet exact de oorzaak van het in brand vliegen van Natasja's auto. Volgens mij had het iets met de accu te maken. Hoe dan ook, zij zat niet in de auto, de auto stond geparkeerd en is echt uitgefikt. Misschien ziet ze dit topic, kan ze zelf vertellen wat er gebeurd is. Hoe dan ook, sinds ik dat weet laat ik mijn honden niet in de auto achter als ik er geen toezicht op heb. Ik breng ze liever even eerst naar huis. En ja, een huis kan ook in de brand vliegen. Dat is zo. Daarom gaat hier de Bébétel ook aan als ik langer van huis ga zonder honden.
Ik dacht dat ik de enige was die me zorgen maakte als ik de hond alleen thuis moet laten
Die Bèbètel klinkt als een goede optie, alleen ben ik bang dat je dan nog minder relaxed van huis gaat. Want ja, als ik aan de andere kant van het land zit en de telefoon gaat, wat dan?
In brand vliegende auto's, je huis dat afbrandt... Hoeveel risico's moet je indekken?
Ik laat Nelson dus niet (zonder toezicht van bekenden) alleen in de auto. Als hij alleen thuis is gaan de elektrische apparaten zoals wasdroger, vaatwasser en droogmolen uit. Alle deuren gaan op slot en er blijft zoveel mogelijk licht aan. Maar ja. Alles voorkomen kan je natuurlijk niet.
Ik stel mezelf maar gerust dat als er iemand inbreekt ze waarschijnlijk liever de tv meenemen dan de hond. En dat we goed beveiligd zijn tegen brand.
Eigenlijk is het best erg soms hé, dat je zó gek bent met je hond.