OMG!!!! Mazzeltje loopt al een heel stuk beter

,kan door de metacam komen,maar ook doordat die giga nagels zijn geknipt! Hij heeft ook al weer heel leuk gespeeld! Maar oooo wat is het lastig om alleen(heb niemand bij me die kan helpen vasthouden) om die oorzalf in zijn oortjes te krijgen! Heeft nog iemand een tip hoe ik dat het beste alleen kan doen? Mijn rechterhand werkt niet best,alle vingers zijn stijf(botontkalking), met de tip is het niet nodig om rekening te houden met mijn allergie,want met handschoenen dan 'voel' ik niets
En dan nog een vraag over de metacam. Staat op het eten,maar Mazzel doet de hele dag over zijn eten. Dus kan ik het gewoon rechtstreeks in zijn bekkie spuiten met evt een beetje boullion?
Alvast bedankt maar weer
Oja ik wil ook dit ff kwijt! Ik ben inwendig eigenlijk zo boos en verdrietig! Hoe kunnen de buurvrouw en mijn tante nooit iets hebben gemerkt!!!!! Toen ik die buurvrouw vandaag vertelde wat Mazzel allemaal mankeert,zei ze dat hij donderdag sliep en vrijdag met zijn kop zag schudden

! Dit speelt al zo lang,dat zei de DA ook!!
Ik denk ook dat daarom Mazzel doof is,omdat alles zo vol zit met mijt en ontstekingen!!! Ik heb er echt om moeten huilen,omdat ik zo met de arme schat te doen heb! Dit is pure verwaarlozing!!!