De afgelopen tijd ging het redelijk met kiek dr poot..
maar niet goed..
de brace deed zijn werk niet goed..
ben er vorige week dinsdag mee terug geweest.. en t lijkt alsof haar stevige dijbeenspier de brace een halve cm naar beneden duwt waardoor de scharnieren niet meer kloppen met het buigen van haar knie..
hij is nu aangepast en vandaag kon ik hem van het postkantoor halen..
ondanks dat we samen daar een nieuwe manier hebben uitgevogelt.. lijkt t of t nu helemaal niet meer werkt..

alles zit te strak (de banden, niet de kap zelf) en is nagenoeg niet meer bij te stellen omdat die banden vrij kort zijn..
maar eerlijk is eerlijk.. ik kan hem nu ook niet goed passen omdat kiek gister onverwacht weg gerend is en door een berg zand is gaan rennen..

ik had vreselijke pijn in mijn rug, kiek was heel rustig want t was warm en ze liep qua poot vrij redelijk..
ik ben dus dom geweest en heb haar vw het trekken aan de riem even los gelaten..
t ene moment staat ze nog naast me.. t volgende moment zie ik haar onder aan de dijk als een gek rondjes rennen..

ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.. maar kiek is gewoon niet te houden!!
ze wil hard en snel en hoog en dol..
en voor zover ik t nu kan zien zijn haar banden écht gescheurd..
ze steunt helemaal niet meer op haar poot en geeft ook pijn aan..
evengoed wilde die domme doos vanmiddag in de tuin haar vriend kayne nog uitdagen voor een spelletje..

je kan dr geen moment los laten..
niet in huis, niet in de tuin.. en dus ook buiten niet.. want ook met maar 3 poten en 1 zeer poot doet ze de driedubbele flikflak..
ik ga morgen yolande krooshof proberen te bellen..
zij dacht destijds dat die knie geen probleem was, maar dat t vanuit haar hak kwam..
helaas had ze het mis.. al kan ik t me wel voorstellen, want toen was er nog weinig te zien aan haar knie..
zoals ze nu loopt kan ik écht niet aanzien.. en ik hoop dat ze zo snel mogelijk geopereerd kan worden..
met schoonhoven uit hypolitushoef had ik afgesproken dat kiek na de vakantie pas geholpen ging worden..
maar toen was ik het ook minder erg als nu..
met de oppas heb ik afgesproken dat ze toch mag komen.. (super lief..

)
en ik hoop hoop hoop dat mevrouw krooshof wil instemmen met een consult en direkt op die dag een operatie..
ik heb t gevoel de laatste tijd dat ik alleen nog maar in de auto rij voor kiek..
ben de afgelopen maand nu 3x heen en weer gereden naar arnhem.. en nu dan weer naar hilversum (hoop ik)
willen jullie duimen dat ze kiek zo snel mogelijk zou willen helpen??

ik zit er een beetje doorheen..