Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Moderator: Lizzy
-
sella
Re: Longproblemen met Linga / 5/2/2016 opnieuw of nog steeds besmet
Potverdorie, die hadden niet meer mogen staan op dat filmpje. Wat een etter van een beest.
Goed, het zjin er geen 50, maar nog steeds, dood aan die krengen.
Ja, ik had ook liever een leeg schermpje gehadAngelique schreef:Mooie plaatjes, maar ik had in deze liever een leeg schermpje gezien. Wat een kutdingen zeg
Ze scheiden wel intermitterend uit. Maar iedere 3 dagen zie je toch zeker uitscheiding (daarom moet ontlasting ook van 3 dagen gecontroleerd worden).inni schreef:getver.... Nog beweging in die etters. Heeft het te maken met de cyclus van die beesten? (eitjes die niet kunnen gedood worden voor ze larve zijn ofzo) of is het echt nog een constant vermeerdere van die beesten?
Yup. Negen dagen na toediening. Ik had het ook niet verwacht hoor.... Als dit niet helpt (en we hebben nog bijna 3 weken te gaan want zo lang werkt dat Advocate): dan Panacure (en krijgt mijn dierenarts zoals gewoonlijk weer eens gelijk).Doranto schreef:![]()
![]()
Hoe is het mogelijk na 9 dagen
![]()
Stel dat het daar nu ook niet weg mee gaat, wat moet je dan?
Oh, in totaal waren het er wel 50 plus hoor! Maar die liggen verspreid over het glaasje. Dit is 1 foto van 1 minideeltje van het glaasje.sella schreef:Potverdorie, die hadden niet meer mogen staan op dat filmpje. Wat een etter van een beest.
- Pauline
- 5-sterren

Gossiemijne..... wat een doffe doffe ellende.... Ik hoop dat er de komende drie weken een complete slachtpartij onder de wormen plaatsvindt en ze dood zijn daarna!!!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Christene, wat een klerebeesten. Ik dacht: dat heb ik hopelijk niet goed gehoord, toen je zei dat je die vanochtend in Linga's ontlasting had gevonden.
Even over de Panacur en je da die alsnog gelijk krijgt: wat had je da dan gezegd hierover?
Moet je nog een nieuwe pipet Advocate geven? Of was het de bedoeling dat die beesten na 1 pipet het loodje zouden leggen, allemaal, onverbiddelijk en onherroepelijk?
Even over de Panacur en je da die alsnog gelijk krijgt: wat had je da dan gezegd hierover?
Moet je nog een nieuwe pipet Advocate geven? Of was het de bedoeling dat die beesten na 1 pipet het loodje zouden leggen, allemaal, onverbiddelijk en onherroepelijk?
-
sella
FuckLizzy schreef:Oh, in totaal waren het er wel 50 plus hoor! Maar die liggen verspreid over het glaasje. Dit is 1 foto van 1 minideeltje van het glaasje.
Dan kan je concluderen dat advocate ook niet veel doet?
To hell met f*cking wormen. Ik zet alsnog m'n karmapunten in.
Het is de bedoeling dat de Franse hartworm het lootje leggen na 1 pipet. En dan geef je een 2de voor de zekerheid. Dus op dit moment in tijd kunnen we niet zeggen dat Advocate niet werkt. Maar stel dat ze over 3 weken nog niet kaduuk zijn, dan denk ik dat ik echt niet blij ben... En dan moet ik gaan kiezen tussen of opnieuw Advocate erop (en daar zal het wel op uitdraaien) of aan de Panacure.Anne in Duitsland schreef:Christene, wat een klerebeesten. Ik dacht: dat heb ik hopelijk niet goed gehoord, toen je zei dat je die vanochtend in Linga's ontlasting had gevonden.![]()
![]()
Nou nee, ik weet niet wat je mag concluderen maar ik denk niet dat. Het middel werkt 1 maand. En het zit er nu 9 dagen op.sella schreef:Fuck![]()
Dan kan je concluderen dat advocate ook niet veel doet?
Nou ja, het goeie nieuws is dat het interessant video materiaal oplevert voor het forum

-
sella
Ik had het er net met Rob over, via de da controleer je niet tussendoor. Dus dat je geen conlusie aan de werking kan verbinden. Natuurlijk heel leerzaam voor ons allen, dat dan wel.
blegh!
doet me wel terugdenken aan mn biologielessen , de aardappel en uienrok preparaten en onze majoor van een biologielerares die met gesloten ogen de klas de les toeschreeuwde
Hopelijk zijn ze over 21 dagen toch allemaal weg en doe je die 2e pipet idd alleen voor de zekerheid. Anders word het wel een heel ineteressant vraagstuk over hoe en waarom die krengen na 2 verschillende, normaal afdoende, behandelingen bij juist Linga blijven leven terwijl je andere honden er geen last van hebben.
doet me wel terugdenken aan mn biologielessen , de aardappel en uienrok preparaten en onze majoor van een biologielerares die met gesloten ogen de klas de les toeschreeuwde
Hopelijk zijn ze over 21 dagen toch allemaal weg en doe je die 2e pipet idd alleen voor de zekerheid. Anders word het wel een heel ineteressant vraagstuk over hoe en waarom die krengen na 2 verschillende, normaal afdoende, behandelingen bij juist Linga blijven leven terwijl je andere honden er geen last van hebben.