Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

BusKay schreef: @ Kim, Gewoon aan je nieuwe maatje denken. Dan gaat alles over....  :biggrin2: :biggrin2:

@ Ronald, Kun je er ook mee bellen???  ??? ??? Veel plezier ermee..
Ik heb een hekel aan dit soort apparaten en heb er dan ook geen... vrouwtje wel..
Dat is iets waar ik nog aan moet wennen. Met deze kun je bellen! Gek hè?
Vanuit mijn vaktechnische en persoonlijke nieuwsgierigheid vind ik dit gewoon leuk om te doen. Maar ik vind het niet leuk om 500-600-700 of meer euri's neer te tellen om een mobieltje te kopen :crazy2:
Deze is heel wat betaalbaarder en werd geleverd inclusief 32 GB SD-kaartje, hoesje, een extra beschermfolie (er zit er standaard al een op) en een doorzichtige achterkant als alternatief voor de niet-transparante achterkant. Alleen een hoesje kon er niet af. En dat zou nu juist zo handig zijn. Het nadeel van deze telefoon is namelijk dat het in NL geen gangbare telefoon is en er dus geen accessoires zoals tasjes/etui's voor te krijgen zijn. Of je moet naar zo'n algemeen ding toe.
Dus dat is de volgende speurtocht.

Oh ja... en waar die telefoons allemaal niet tegenkunnen is dat je ze niet kunt buigen. Tot nu toe al twee telefoons op die manier "kwijtgeraakt". Het wordt tijd dat ik er beter op let  :P
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ronald schreef:
Oh ja... en waar die telefoons allemaal niet tegenkunnen is dat je ze niet kunt buigen.
Dat kon ook alleen de baron van Bassie en Adriaan.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Nu heb ik de was afgehaald en nu regent het niet  >:(
BusKay

Bericht door BusKay »

Ronald schreef: Vanuit mijn vaktechnische en persoonlijke nieuwsgierigheid vind ik dit gewoon leuk om te doen. Maar ik vind het niet leuk om 500-600-700 of meer euri's neer te tellen om een mobieltje te kopen :crazy2:
Deze is heel wat betaalbaarder...
Oh ja... en waar die telefoons allemaal niet tegenkunnen is dat je ze niet kunt buigen. Tot nu toe al twee telefoons op die manier "kwijtgeraakt".  (je moet em ook niet in je achterzak doen  :biggrin2: :biggrin2: )
Je hebt gelijk dat je niet met de gekte mee gaat..  ;) ;)
koekje schreef: Nu heb ik de was afgehaald en nu regent het niet  >:(
Was vuil buiten hangen vlak voor het gaat regenen en strooi er wat waspoeier over... (helpt dat???)  :-\ :-\
Charlie Angel
Moderator

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Bericht door Charlie Angel »

koekje schreef: Nu heb ik de was afgehaald en nu regent het niet  >:(
Ik ben vanmorgen wel zeiknat geregend (samen waarschijnlijk met een hoop andere hondenbaasjes), maakt dat het misschien een  beetje goed?

Verder het balkon leeggehaald voor de komende grote renovatie en alles naar beneden gesjouwd, met hulp gelukkig van een karretje. En gewerkt ook nog. En met broerlief gebeld en een afspraak voor een moeilijk gesprek gepland. Verder geen plannen meer, alleen beneden nog gezellig een bakkie doen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Maxi's 3-tal schreef: Ik ben vanmorgen wel zeiknat geregend (samen waarschijnlijk met een hoop andere hondenbaasjes), maakt dat het misschien een  beetje goed?

Verder het balkon leeggehaald voor de komende grote renovatie en alles naar beneden gesjouwd, met hulp gelukkig van een karretje. En gewerkt ook nog. En met broerlief gebeld en een afspraak voor een moeilijk gesprek gepland. Verder geen plannen meer, alleen beneden nog gezellig een bakkie doen.
Wat gaan ze met je balkon doen?

Ik heb tussen de buien door de ramen gezeemd.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Maxi's 3-tal schreef: Ik ben vanmorgen wel zeiknat geregend (samen waarschijnlijk met een hoop andere hondenbaasjes), maakt dat het misschien een  beetje goed?

Geniet van het bakkie daar beneden. Wat moeten ze doen met het balkon? Ik vind eerlijk gezegd de flat al zo netjes, moet het nog netter?

Hier heerlijk gegeten, honden gefatsoeneerd, was gedaan, huis gepoetst (het was doordat we super bijhouden op het moment best nog netjes), onze luchtzuiveraar en stof opruimer schoongemaakt (hebben zelf de indruk dat de hondengeur wel minder is), me verdiept in de mogelijkheden van een brace voor onze Dame, Minoes goed geknuffeld want hij is zielig, brood gesmeerd voor morgen, kennels opnieuw in cq uitgeruimd (nu nog verzinnen wat we met de oude gaan doen), foto's opgezocht van Foppe (hij heeft een reclameklus), genoteerd in de agenda dat op 19 december om 21.00 uur onze kleine beer mogelijk haar tv debuut gaat maken (hoop zo dat ze er niet uitgeknipt is) en nu kan het weekend dan beginnen (alleen is het eigenlijk ten einde, zucht).
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Ronald schreef: Mijn nieuwe telefoon is binnen... Wow... best wel groot dus... Nu eens kijken hoe alles werkt, want Android Lollipop is toch weer anders dan KitKat.
:)
Meneer heeft een Honor X4 en is daar heel blij mee. Groot scherm, groot toetsenbord. Is vergelijkbaar met wat jij hebt nu, dacht ik?

Ik heb de oude mobiel van meneer, (Samsung S4 mini)  want op mijn Wolfgang kon de app van Misfit Shine niet. Helaas is de tracker een eigen leven gaan leiden, en speel ik daar geen rol meer in.  :(  *lees: ik ben hem kwijt*    De magneet was sterker dan ik, zeg maar.  ::)
In Oostenrijk heeft Meneer hem nog van een boodschappenwagentje afgeplukt, ik denk dat het dit keer niet zo makkelijk is. Geen idee waar ik hem verloren ben.  *first world problem*  :-[

Wat heb je enzovoort........
Zaterdag helemaal niet fit dus weinig gedaan, en onverwacht fijn bezoek gehad. Vandaag verjaardag van mijn moeder en tweelingzus, die werden 80. Heel gezellig met de familie en alle ooms en tantes bij Engels in Rotjeknor gezeten.  :)

Edit: typo
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op zo 06 sep 2015, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlie Angel
Moderator

Angelique schreef: Wat gaan ze met je balkon doen?

Ik heb tussen de buien door de ramen gezeemd.
De ramen van de slaapkamers krijgen dubbel glas en daaronder de wand wordt geïsoleerd, verder de laatste asbest verwijderen en het balkon krijgt een nieuwe bedekking want die laat helemaal los. En de buitenboel wordt weer geverfd en de slaapkamer krijgt een nieuwe balkondeur.
Dus daar moest het balkon voor leeg bij iedereen, want ze gaan achterelkaar door de hele flat af.

Als ze achter klaar zijn gaan ze aan de galerijkant van de flat verder bij de kleine kamer dubbel glas plaatsen en ook daar het laatste asbest verwijderen en de boel schilderen.

Dus je kan het wel een hele grote renovatie noemen. :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Maxi's 3-tal schreef: De ramen van de slaapkamers krijgen dubbel glas en daaronder de wand wordt geïsoleerd, verder de laatste asbest verwijderen en het balkon krijgt een nieuwe bedekking want die laat helemaal los. En de buitenboel wordt weer geverfd en de slaapkamer krijgt een nieuwe balkondeur.
Dus daar moest het balkon voor leeg bij iedereen, want ze gaan achterelkaar door de hele flat af.

Als ze achter klaar zijn gaan ze aan de galerijkant van de flat verder bij de kleine kamer dubbel glas plaatsen en ook daar het laatste asbest verwijderen en de boel schilderen.

Dus je kan het wel een hele grote renovatie noemen. :biggrin2:
Dat is wel even werk ja. Wordt weer stofhappen. en je hoeft zomaar niet geëvacueerd te worden tijdens het asbestverwijderen?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vandaag naar mijn tante in Rosmalen. Laatste weekje vrij dus nu kan het nog.
Charlie Angel
Moderator

Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660

Angelique schreef: Dat is wel even werk ja. Wordt weer stofhappen. en je hoeft zomaar niet geëvacueerd te worden tijdens het asbestverwijderen?
Nope. Alleen als ze aan de galerij kant bezig zijn mag je een dag je huis niet uit. Aan de achterkant dichten ze alles af met planken zodat je ook daar niet heen kan. Er is netjes over gecommuniceerd en er is gewoon een mooi werksysteem.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Gisteren naar de hondenplons geweest in Leimuiden, super leuk!

Vanmorgen vond Flow het kennelijk nodig om een kookboek te lezen en ze vond het geen goed materiaal dus moest het ook nog even versnipperd worden.  ::) Puber.  >:(
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

En toen hadden we opeens een nieuwe tuut gekocht!

Een peugot 206 sw, met prachtig mooie lage kofferbak voor Oscar. En met de technische snufjes die ik graag wilde. Ikke zo blij!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Mooie toet Kaela :thumbup:
Heel veel plezier ermee!

Mwuh, ik probeer huis te houden....afgeleid door muziek die juist een beetje de vaart erin zou moeten houden/brengen  ::)

Gesloten