Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Goed gedaan Martine!

Wij zijn geslaagd voor een keuken. We hadden een budget gesteld maar minder geroepen bij de keukenboer met het idee dat we er toch wel overheen zouden gaan. Maar met veel onderhandelen zijn we zelfs onder het budget gebleven dat we hadden aangegeven als max, en alle aanpassingen voor onze beperkingen zijn al in die prijs meegenomen. Leuke mensen, fijn bedrijf, positief gevoel en ook financieel echt een meevaller.
Van mij mag het week 42 worden :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ow wat een fijn vooruitzicht Marloes!

Goed gedaan Martine :-)
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Ik heb een baan!!!!! Pffff..... Was het zat om altijd afgewezen te worden op leeftijd en geen goede (aansluitende) opleiding...... Ik heb SPW gedaan, maar ik wilde niet meer die richting op..... Nu hadden wij, met het krijgen van de dames, besloten dat ik gewoon thuis zou blijven en dat heb ik altijd met plezier gedaan.... Tussendoor wel bij een peuterspeelzaal gewerkt, 2 ochtenden per week, maar dat was te doen en het zat in de school vd de kids, dus ik zag ze ook gewoon nog (en vakanties vrij)...... Ook doe ik al 9 jaar de overblijf, dus ik had wel wat om handen.....
Maar de jongste gaat na de vakantie naar de middelbare school, mn man werkt 2 dg per week thuis, dus ik wilde toch weer werken..... Tig sollicitaties de deur uit... Operatie tussendoor..... En vanmiddag gesprek gehad.... Vrijdag en zaterdag als cassièrre bij van der Valk versmarkt (en alles wat erbij hoort)... Helemaal perfect... En in de schoolvakanties kan ik wat meer werken, omdat de kids Appie kunnen uitlaten.....
Helemaal happy!!!!! Woensdag de papieren tekenen en dan word ik meteen ingewerkt..... En dan een weekje met vakantie en dan kan ik echt beginnen..... Heb er helemaal zin in :D .....
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Feli voor de Keuken en de baan!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Gefeliciteerd Cindy!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Janneke
4-sterren
4-sterren

Bericht door Janneke »

Cindy gefeliciteerd!

Ik heb mijn 1e les met Evy uitgelopen. Nooit gedacht dat ik dat zou gaan doen aangezien ik hardlopen op school een drama vond.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Vleesjes voor Nelson opgehaald. Altijd fijn als de vriezer weer vol ligt :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Na een week van vermoeidheid mezelf toch naar training gesleept. Soms heeft dat geen zin, dan wil het niet. Soms is het het beste wat je kan doen. Vandaag was zo'n dag, het ging heerlijk en nu voel ik me wel weer net zo moe, maar veel beter.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Afbeelding

Ook al wordt het allemaal minder, dat merken we echt wel, hij blijft lief, vrolijk en blij en vooral eigenwijs.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kaela schreef:Na een week van vermoeidheid mezelf toch naar training gesleept. Soms heeft dat geen zin, dan wil het niet. Soms is het het beste wat je kan doen. Vandaag was zo'n dag, het ging heerlijk en nu voel ik me wel weer net zo moe, maar veel beter.

Top! Soms ben je meer mentaal moe dan lichamelijk en is het zo lekker om de boel eruit te lopen. Je hebt me gestimuleerd: ga zo ook nog even trainen ;)
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

IKEA :cool:
Morgen gaan we mijn kasten, bureau en lamp in elkaar zetten, extra planken in de keukenkast maken, handvat aan de kast maken en een rekje voor keukenlepels in de muur vastzetten. Dan wil ik nog mijn bankje daar, de elektricien moet een van mijn stopcontacten maken en dan is mijn kamer in Utrecht helemaal klaar. :D

Over een maandje ga ik er wonen, dan is de UIT (intro week) en in september begint de uni.
Lil

Bericht door Lil »

Met mijn beste dinnetje naar Thorn geweest. Het was heerlijk!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Siberienne schreef:Top! Soms ben je meer mentaal moe dan lichamelijk en is het zo lekker om de boel eruit te lopen. Je hebt me gestimuleerd: ga zo ook nog even trainen ;)
Wow, goed van je! Hoop dat je het net zo lekker vond als ik!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Klinkt goed Thessa! En ja, IKEA is onmisbaar wanneer je het huis uit gaat :D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Thessa en Shanti schreef:IKEA :cool:
Morgen gaan we mijn kasten, bureau en lamp in elkaar zetten, extra planken in de keukenkast maken, handvat aan de kast maken en een rekje voor keukenlepels in de muur vastzetten. Dan wil ik nog mijn bankje daar, de elektricien moet een van mijn stopcontacten maken en dan is mijn kamer in Utrecht helemaal klaar. :D

Over een maandje ga ik er wonen, dan is de UIT (intro week) en in september begint de uni.
Heldin!

Plaats reactie