Nou ja eerlijk gezegd zullen de meeste van de mensen echt geen 2000-2500 calorien gebruikt hebben voor de operatie, eerder het dubbele. En ik weet niet of ze zich echt met 600 calorien redden en zich echt fit voelen?Lil schreef: spaarstand bestaat niet! Dan zou iedereen met maagband of gastric bypass aankomen ipv drastisch afvallen. Die mensen sporten en werken ook op 600 kcal dus ergens moet ik waarschijnlijk niet ze*ken en gewoon doorzetten. Ik blijf trouwens 1 uur aan een stuk wandelen ook als ik al eerder denk dit wordt het niet. Daadwerkelijk omvallen zal wel niet gebeuren.
Groente fruitsap? Was dat?
Smoothie? Die lustte ik niet tenminste niet met zo weinig fruit hihi. Ook kon ik op 1 zo'n drankje niet de ochtend door. Maar als tussendoortje te proberen!
Maar nog even en ik kan beter eigen topic opstarten...
TS zelf boekweit pannenkoek maken. Koud ook lekker en in 1 keer voor meerdere maaltijden te maken. Gewoon boekweit meel, zout, ei en amandelmelk. zoet/ hartig wat je wilt.
Maar goed je uiterst slecht en slap voelen is gewoon niet fijn en niet iets wat je je hele leven kunt blijven doen( dieet is mi een leefgewoonte, dus iets wat je voor altijd doet )
Groente fruit sap, de topics van hanna gemist over jason vale en juicen ?