Wie oh wie kent iemand die een honden-treadmill heeft en die 'm uit wil lenen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Wie oh wie kent iemand die een honden-treadmill heeft en die 'm uit wil lenen?

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Wie oh wie kent iemand die een honden-treadmill heeft en die 'm uit wil lenen?

Bericht door Lizzy »

winni schreef: Ha ha dat is even een gelukkie dan ;)
Als ik 's morgens niet anderhalf uur tegen een warmtekussen op de heetste stand ga aanzitten kan ik de hele dag niets vanwege mijn rug.(slijtage tussenwervelschijven) Misschien is dat ook iets voor jou.
Maar krijg je daardoor geen  last van opgezette onderdelen in je rug, waardoor er juist weer zenuwen vast komen te zitten?

Wel interessant, dit! (o.a. ook slijtage in tussenwervelschijven - ik heb geleerd dat de meeste mensen dat hebben en niet iedereen daar per definitie last van heeft. Jij dus duidelijk wel... En ik dus duidelijk ook...).
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn schoonzus heeft de wervels vast laten zetten en nu kan ze alles weer. Zelfs tijdens haar zwangerschap geen last van haar rug meer gehad.
sella

Bericht door sella »

Ik zweer ook bij warmte kussen, warm bad, hete douche. Ook veel baat bij het Tens apparaat.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ik heb ook een warmtedeken waar ik op lig 's nachts in de winter.  Niet omdat ik zo kouwelijk ben maar puur voor mijn rug.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Charlie's Angel schreef: Ik heb ook een warmtedeken waar ik op lig 's nachts in de winter.  Niet omdat ik zo kouwelijk ben maar puur voor mijn rug.
Ik heb een warmtedeken voor de zenuwpijn in mijn benen. Voor zowel op de bank als in bed. Helpt erg goed!

Voor mijn rug heb ik een sportbrace aan laten meten. Zo een: https://www.vipermedical.nl/tracker/google/sport-en-massage/donjoy-steun-rugbrace-immolomb-ii-lumbosacrale/16585_donjoy-immolomb-ii-lumbosacrale-steun-rugbrace?gclid=CP2moo2c8cgCFYWfGwodzTEN-w

Als ik mezelf weer eens overbelast, of het schiet in mijn rug en ik kan door de rugpijn niet meer lopen trek ik hem aan. De pijn verminderd dan met 80%
Laatst gewijzigd door Hope op ma 02 nov 2015, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Als ik goed last van mijn rug heb, wat gelukkig niet vaak voorkomt, dan zweer ik bij een warmtekussentje en dan in een goede stoel gaan zitten er mee - ideaal! Gewoon zo'n dingetje van de Blokker. Het heet een kussentje maar is eigenlijk meer een dun kleedje in het formaat van een kussentje.
winni
4-sterren
4-sterren

Bericht door winni »

Lizzy schreef: Maar krijg je daardoor geen  last van opgezette onderdelen in je rug, waardoor er juist weer zenuwen vast komen te zitten?
Wel interessant, dit! (o.a. ook slijtage in tussenwervelschijven - ik heb geleerd dat de meeste mensen dat hebben en niet iedereen daar per definitie last van heeft. Jij dus duidelijk wel... En ik dus duidelijk ook...).
Nee, het helpt echt! Lidl heeft ze ook wel eens in de aanbieding. Die kun je om je taille doen (onder je trui)met klitteband. Daar zit een heel lang snoer aan.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

winni schreef: Nee, het helpt echt! Lidl heeft ze ook wel eens in de aanbieding. Die kun je om je taille doen (onder je trui)met klitteband. Daar zit een heel lang snoer aan.
Als het zo goed helpt dan zou je er haast een op een oplaadbare accu willen hebben, dus zonder snoer :-)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Borke schreef: Als het zo goed helpt dan zou je er haast een op een oplaadbare accu willen hebben, dus zonder snoer :-)
Voila!

http://www.warmtekleding.nl/7-Volt-Niergordel

Manlief heeft een broek van dit merk om in de winter in de kou te kunnen blijven paarderijden. Ideaal.

Plaats reactie