Lykke is in the house!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Re: Lykke is in the house!
Wat een heerlijk topic!
Kijk ik eventjes niet is er opeens een prachtige dame bij gekomen.
Heel veel plezier met Lykke, maar dat komt zo te lezen helemaal goed.
Zo fijn dat ze bij jullie een heerlijk thuis heeft gekregen.
Karen
Karen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier zie je het beter: Ja de zijn best groot en spits maar het vertekent wel een beetje op de foto die ik van bovenaf nam? Moet zeggen dat ik niet vind dat het oren het beter doen dan die van ShadAnne in Zweden schreef: vr 26 jun 2026, 12:25 Mooi meisje! Ik vind vooral die grote oren zo leuk - of lijken die alleen maar zo groot en spits op de foto?
Maar ik kan wel veel aflezen aan haar oren, bv als we wandelen en ze ziet iemand, soms kan ze er keurig langsaf lopen maar soms moet ze erheen, en dat begint met dat de oren naar half zeven gaan. Als ik dan snel ben, krijg ik de aandacht soms weer terug.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dank jeKromfohrlanders schreef: vr 26 jun 2026, 13:56 Wat een heerlijk topic!
Karen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik moest meneer wel een beetje overhalen want in zijn - en mijn hoofd zat toch wel het beeld ‘probleemhond’ maar dat valt tnt dus echt heel erg mee. Spot was moeilijker - en die hadden we van pup af.kiara schreef: vr 26 jun 2026, 08:07 Wat kan je het treffen hè met een dier uit het asiel. Zo fijn voor haar en jullie
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Ik heb nu 1 hond uit het asiel, dat is wel echt een probleemhond. Maar dat wist ik toen ik haar adopteerde.
En een buitenlander.. in mijn hoofd zijn buitenlandse straathonden dus ook probleemhonden en altijd heel bang... en dan heb je Ciske. Nog nooit zo'n open, blij, vrij, positief ingesteld blij ei gehad. Bij haar is het altijd feest, iedereen is leuk en moet gekust worden, wel een echte mensenhond. Andere honden is ze veel kieskeuriger in, maar ok.
Sommige honden hebben gewoon door domme pech een nieuwe baas nodig, en dat kunnen dan ook prima hele leuke probleemloze honden zijn.
Karen
En een buitenlander.. in mijn hoofd zijn buitenlandse straathonden dus ook probleemhonden en altijd heel bang... en dan heb je Ciske. Nog nooit zo'n open, blij, vrij, positief ingesteld blij ei gehad. Bij haar is het altijd feest, iedereen is leuk en moet gekust worden, wel een echte mensenhond. Andere honden is ze veel kieskeuriger in, maar ok.
Sommige honden hebben gewoon door domme pech een nieuwe baas nodig, en dat kunnen dan ook prima hele leuke probleemloze honden zijn.
Karen
Daar zijn er ook zat van in asiel maaaaar ook hele leuke honden en je moet het treffenSiberienne schreef: vr 26 jun 2026, 14:53 Ik moest meneer wel een beetje overhalen want in zijn - en mijn hoofd zat toch wel het beeld ‘probleemhond’ maar dat valt tnt dus echt heel erg mee. Spot was moeilijker - en die hadden we van pup af.
Hahahaha, OK OK
Zo mooi, dat jullie zo blij met haar zijn! En ze is inderdaad wel echt onweerstaanbaarSiberienne schreef: wo 24 jun 2026, 11:24 We zijn zo blij met haar! IMG_0359.jpeg
Die ogen zijn onweerstaanbaar![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja en het moet passen, want ik denk als je madam in de stad zou plempen in een druk gezin dat geen huskies gewend is - dat je zomaar een probleemhond kan hebben.kiara schreef: vr 26 jun 2026, 17:04 Daar zijn er ook zat van in asiel maaaaar ook hele leuke honden en je moet het treffen
Dat klopt inderdaadSiberienne schreef: vr 26 jun 2026, 18:25 Ja en het moet passen, want ik denk als je madam in de stad zou plempen in een druk gezin dat geen huskies gewend is - dat je zomaar een probleemhond kan hebben.
Maar met veel honden is de stad niks vindt ik dan
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Voor het eerst vond mevrouw de rust om bij een pauze onderweg ook daadwerkelijk even te gaan liggen.
Wij waren even aan het zwemmen en dat was heel raar. Mevrouw vind drie van haar witte voetjes in het water meer dan genoeg
geen waterhond..,
Wij waren even aan het zwemmen en dat was heel raar. Mevrouw vind drie van haar witte voetjes in het water meer dan genoeg
- pearlsofpassion
- Moderator
Kan nog wennen.
Zeker als het nog vaak heel warm wordt...
Zeker als het nog vaak heel warm wordt...
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

Wat fijn dat ze haar rust gaat vinden.
En ja, zwemmen is echt heeeeel raar. Mijn honden vinden de 3 natte voetjes al veel te ver gaan...
Karen
En ja, zwemmen is echt heeeeel raar. Mijn honden vinden de 3 natte voetjes al veel te ver gaan...
Karen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ken niet zo heel veel huskies die van zwemmen houden. En eigenlijk vind ik dat niet zo gek. Door en door nat worden met die vacht is eigenlijk niet zo goed idee. Duurt lang voor dat echt droog is en risico op broei en hotspots. Als onze fokker een hond in bad deed voor een show en het was geen zomer, sliep die hond binnen. Het duurt zo lang voor die vacht echt helemaal droog is, gaat meer dan 24 uur overheen.pearlsofpassion schreef: ma 29 jun 2026, 17:13 Kan nog wennen.
Zeker als het nog vaak heel warm wordt...![]()
Wat een prachtige trotse hond om te zienSiberienne schreef: zo 28 jun 2026, 14:57 IMG_0379.jpeg
Voor het eerst vond mevrouw de rust om bij een pauze onderweg ook daadwerkelijk even te gaan liggen.
Wij waren even aan het zwemmen en dat was heel raar. Mevrouw vind drie van haar witte voetjes in het water meer dan genoeggeen waterhond..,
Ze heeft groot gelijk, 3 tenen zijn genoeg