Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Kaela schreef:Beterschap voor Lola! Hoop dat het snel over is!

@ Hope, wat ontzettend jammer dat het zo moet gaan. Gebeurd jammer genoeg zo vaak bij topsport, het is je hele leven en je moet (samen met de dier) topfit zijn. En als je een team vormt met je paard ben je extra kwetsbaar, want dan zijn er 2 waar iets mis mee kan gaan. Heel veel beterschap voor paardlief en ook sterkte voor jullie! Voor een topsporter is het heel wat als je droom eindigt.

Mag ik mij hierbij aansluiten, het geeft precies weer wat ik wilde tikken. :bigarmhug:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Thx allemaal! Als paardlief er weer bovenop komt, komen wij dat ook. Zijn welzijn is het belangrijkste!

Update: zijn benen blijven dik. Vochtafdrijvers, prednison, stalbandages (echt geen fan van maar ja, het helpt), koelen, klei, wandelen... Het doet allemaal wel iets, maar niet voldoende. Arme dier voelt zich nog steeds gewoon beroerd :-\
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

constance.blokzijl schreef:Nagels zijn prima, ik kan niets vinden wat erin moet/kan zitten.
Punt is; Lola is geen piepert, die geeft zeldzaam tot nooit pijn aan, dus ik zit nu echt met een knoop in mijn maag... Ze staat loopt zo;
Afbeelding
Oh jakkes, lijkt wel een kruisband. Zit hier nu 2 weken met een revaliderende hond n.a.v. een gescheurde kruisband. Wat een ellende die benchrust voor een altijd actieve hond.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

MargaS schreef:
Oh jakkes, lijkt wel een kruisband. Zit hier nu 2 weken met een revaliderende hond n.a.v. een gescheurde kruisband. Wat een ellende die benchrust voor een altijd actieve hond.
Dat is wel waar ik een beetje bang voor ben, Ambullen staan hier toch om bekend dat de kruisbanden makkelijk afscheuren...
Vanmorgen steunt ze er wel weer lichtjes op, dwz ze loopt niet meer op 3 poten zoals gister.
Maar voor de zekerheid gaan we wel naar de DA!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

MargaS schreef:Oh jakkes, lijkt wel een kruisband. Zit hier nu 2 weken met een revaliderende hond n.a.v. een gescheurde kruisband. Wat een ellende die benchrust voor een altijd actieve hond.
Dat dacht ik ook even , ik hoop het niet voor Lola :-*
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Weet je nog die leuke honden boeken die ik dankzei Bp besteld had?

Nou er was iets mis gegaan met bol.com en inplaats van ze naar het nieuwe adres te sturen hebben ze het naar mijn oude adres gestuurd :(
Goed dinsdag dus besteld, woensdag eerste keer aangeboden, mensen geweigerd, donderdag 2de keer aangeboden, mensen weer geweigerd, donderdag avond vriendlief daar langs gestuurd om het op te halen want bol.com zei dat het bezorgd was, mensen vertelden dat PostNL het retour zou sturen.

Goed ik dus net gebeld naar bol.com, in hun gegevens is het pakketje nooit aangeboden en word het morgen opnieuwe aangeboden.
Ze kunnen er niks aan verranderen en ik moet het maar afwachten :-\

PostNL gebeld over het pakketje en dat ik het afleveringen adres wil verranderen, eerst wou mevrouw een standaard riedeltje af gaan lopen en wou niet naar mij luisteren, moest een beetje boos worden om te zorgen dat ze niet elke keer door me heen ging praten >:(
Maargoed uit eindelijk snapten ze mijn probleem en schakelde ze me door naar het sorteercentrum om te vragen of het pakket retour kon, kreeg ik de voicemail :rant:

Echt het is gewoon onmogelijk om iets te verranderen aan een pakket wat al onderweg is, heb het weer helemaal gehad met bol.com want die kan niet eens een pakket sturen naar het adres wat ik gekozen heb >:(
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Gras gemaaid, het was eigenlijk nog te nat maar het moest eraf want vanavond zou het weer gaan regenen.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

smulpaap schreef:
Dat dacht ik ook even , ik hoop het niet voor Lola :-*
Hoort eigenlijk niet in het klaagtopic [emoji16]
Maar best opgelucht; zoals het eruit ziet is het een verstuiking van de hak, waarschijnlijk heeft ze die verdraaid oid. Eventueel een scheur in de Achillespees maar DA vond dat iets onwaarschijnlijker omdat die pees dan opgezet zou moeten zijn en Lola heeft alleen een lichte verdikking bij haar hak. Daar gaf ze ook heel duidelijk aan dat ze pijn had (ze snauwde zo hard dat de DA zich een hoedje schrok [emoji16])
Heup en knie gaf ze niets aan dus daar gaan we niet meer van uit!
Ik heb echt wel even een zuchtje van verlichting geslaakt hoor! Dit is als het goed is met een week, max 2 over...
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

constance.blokzijl schreef:Hoort eigenlijk niet in het klaagtopic [emoji16]
Maar best opgelucht; zoals het eruit ziet is het een verstuiking van de hak, waarschijnlijk heeft ze die verdraaid oid. Eventueel een scheur in de Achillespees maar DA vond dat iets onwaarschijnlijker omdat die pees dan opgezet zou moeten zijn en Lola heeft alleen een lichte verdikking bij haar hak. Daar gaf ze ook heel duidelijk aan dat ze pijn had (ze snauwde zo hard dat de DA zich een hoedje schrok [emoji16])
Ik heb echt wel even een zuchtje van verlichting geslaakt hoor! Dit is als het goed is met een week, max 2 over...
Hè, dat klinkt hoopvol. Fijn!
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

constance.blokzijl schreef:Hoort eigenlijk niet in het klaagtopic [emoji16]
Dit klinkt heel goed! Bij Eden was het sukkelen vanaf april, dan weer wel dan weer niet kreupel. Nu bij de operatie bleek dat de band gedeeltelijk was gescheurd. Ze liep dus met haar sterke spieren. Bij palpatie was er geen verdikking te voelen. En de "schuiflatest" was niet te doen, ook dankzij haar gespierde verzet. Enige optie was openmaken en kijken.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

MargaS schreef:
Dit klinkt heel goed! Bij Eden was het sukkelen vanaf april, dan weer wel dan weer niet kreupel. Nu bij de operatie bleek dat de band gedeeltelijk was gescheurd. Ze liep dus met haar sterke spieren. Bij palpatie was er geen verdikking te voelen. En de "schuiflatest" was niet te doen, ook dankzij haar gespierde verzet. Enige optie was openmaken en kijken.
Ik houd het zeker wel in de gaten, heb ook al een tip gekregen waar ik eventueel terecht kan als ik het toch niet vertrouw!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Je kan met je track and trace code toch altijd je bezorgadres aanpassen als het een keer aangeboden is?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Er zijn weer dazen [emoji20] ik vind die erger dan teken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

hannabelgje schreef:Er zijn weer dazen [emoji20] ik vind die erger dan teken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nee dat meen je!?
Gatverdamme, ik haaaat die beesten >:(

Plaats reactie