Hij is al een stuk fitter en helderder. Heel veel kleinere probleempjes zijn gelijk verdwenen.
Het loze braken na het eten is weg
Hij voelt zich king of the world, tot hij een sprintje wil maken
Dat op dag 2.
Moderator: Lizzy

Fijn dat het beter gaat met Buffel. Het blijft me toch verbazen hoor, hoeveel jij met je honden (en jezelf) voor je kiezen krijgt en hoe snel de grootste medische uitdagingen worden getackeld door jullie.sella schreef: Bizar hoe snel hij opknapt de kanjer!
Hij is al een stuk fitter en helderder. Heel veel kleinere probleempjes zijn gelijk verdwenen.
Dat op dag 2.

Dat zijn nog eens goeie berichtensella schreef: Bizar hoe snel hij opknapt de kanjer!
Dat op dag 2.
Heel eerlijk: ik heb het nu meegemaakt een acuut zeer zieke hond (die het helaas niet heeft overleefd-Saskia- schreef: Fijn dat het beter gaat met Buffel. Het blijft me toch verbazen hoor, hoeveel jij met je honden (en jezelf) voor je kiezen krijgt en hoe snel de grootste medische uitdagingen worden getackeld door jullie.
Zet mijn zorgen om m'n honden en hun relatief "minderwaardige" kwaaltjes wel een beetje in hysterisch perspectief.![]()
Herkenbaar.Lil schreef: Acuut zeer ziek is ook niets, maar toen had ik geen tijd om na te denken en moest ik handelen bij de langzame aftakeling en altijd wel ziek zijn, maar niet heel erg ziek blijf ik continu mijn hoofd breken over wat ik doen moet...